Fantastiske opplever!

Mamma21 <3

Andre møte med forumet
Jeg vet ikke om jeg gjør rett nå, men det hadde vært koselig med en tråd der vi kan skrive om fantastiske opplevelser vi har igjennom svangerskapene våre :)

Jeg synes det er utrolig morsomt å kjenne spark så mange gang om dagene jeg gjør <3

Om jeg legger denne tråden på feil plass, så gjerne si ifra så den kan være der den hører hjemme :)

Hvordan fantastiske opplevelser har du hatt? :)

Vi var på ultralyd da jeg var ca 12 uker på vei. Bildet av babyen vår kom opp på skjermen, og plutselig spratt hun og gjorde salto. Det var helt sykt, spennende og fantastisk å se <3

OUL :-) første gangen vi så lille tulla vår ❤️

UL i uke 12, da mannen fikk høre et bankende hjerte og det faktisk gikk opp for han at det var en baby inni magen. Det ansiktsuttrykket der altså.. <3

Førsta gången eg låg på benken hos jordmor og fick høra hjærtat slå. Då rant tårarna på meg.

Når pappaen fikk kjenne spark han også <3 han ble helt stille og tårene hans rant og rant :shy:

Så fin tråd forresten :smug:

Jeg klarer ikke vente til lille gutten vår blir så sterk at han sparker så pappaen kan få kjenne spark <3 Jeg vet ikke hvordan han blir å reagere men kan tenke meg han bli å felle en tåre eller to, og det er sikkert og vist at jeg kommer til å gjøre det så hormonell som jeg er hihi :D <3

Jeg klarer ikke vente til lille gutten vår blir så sterk at han sparker så pappaen kan få kjenne spark <3 Jeg vet ikke hvordan han blir å reagere men kan tenke meg han bli å felle en tåre eller to, og det er sikkert og vist at jeg kommer til å gjøre det så hormonell som jeg er hihi :D <3

Det kommer til å bli er fantastisk øyeblikk mellom dere <3

Back
Topp