Fantastiske nyheter !

Takk søte dere!

Jammen ser det ikke ut til at han kommer hjem i morgen også!!!
Han er helt avhengig av hjelp og totalt sengeliggende, men da er han HJEMME!!!

Ååhh.. Det er såå glad nyhet..!!!! [:D] Blir helt rørt...!!!

Har dere gjort noe endringer eller no i forhold til snuppa eller..? Er så godt å høre at ho har lagt på seg sååå mye

Så godt å høre, MonicaM! Håper våren blir rolig og fin for den lille familien din fra nå!

ORIGINAL: lite nøste

Strålende fantastiske nyheter[:D] så deilig å endelig kunne føle på lykke etter så mye slit :) Dette fortjener dere virkelig alle tre!!!![:D]

sign:)

Så fantastisk Monica! endelig går det rette veien! [:)][:)][:)] 500 gr er jo å knallbra!! :D

Godt å høre gode nyheter fra dere[:)]

Så utrolig bra. Dette fortjener dere virkelig..

Så bra!! 

ORIGINAL: mammalykke2

Så fantastisk bra! Det må være utrolig deilig at ting endelig går den rette veien etter mye motgang. [:)]

sign[:)]

ORIGINAL: KatrineH

Har dere gjort noe endringer eller no i forhold til snuppa eller..? Er så godt å høre at ho har lagt på seg sååå mye

Ja, hva skjedde med henne liksom?
Jeg sluttet med kumelk midt i desember.
Hun startet med grøt for et par uker siden. Vet liksom ikke hva som er hva. Vi har jo vært innom medisiner mot Reflux også.

ORIGINAL: MonicaM

ORIGINAL: KatrineH

Ja, hva skjedde med henne liksom?
Jeg sluttet med kumelk midt i desember.
Hun startet med grøt for et par uker siden. Vet liksom ikke hva som er hva. Vi har jo vært innom medisiner mot Reflux også.

Men har du melkefri kost nå...? Syns jeg leste no om en annen grøt type..? Men uansett...! Fortsett i det sporet du

Jeg tipper reflux medisinen har hjulpet litt...! [:)]

Fortsatt melkefri kost ja. Etter fire dager med grøt basert på kumelk fulgte to helvetesdager med skriking. Det kan være tilfeldig så klart, for jeg ble også syk de dagene. Jeg spiser litt med kumelk noen ganger for å teste, ikke fått noen reaksjon på det faktisk. Vanskelig å tyde denne ungen min.

ORIGINAL: MonicaM

Fortsatt melkefri kost ja. Etter fire dager med grøt basert på kumelk fulgte to helvetesdager med skriking. Det kan være tilfeldig så klart, for jeg ble også syk de dagene. Jeg spiser litt med kumelk noen ganger for å teste, ikke fått noen reaksjon på det faktisk. Vanskelig å tyde denne ungen min.

Kunne jo også være en reaksjon på grøten også det da... Men men... Det viktigste er at det går oppover [8D]

Reaksjon på grøten, reaksjon på stressa mor, reaksjon på syk mor. Kan være 1000 ting. Men jeg har fortsatt liten tro på kumelkallergi, det må jeg si. Derfor jeg tester litt på egenhånd. Jeg har trua på Reflux!

Men det er som du sier Kathrine, det viktigste er at det går oppover!
Hun liker Sinlac, så det går helt fint å bruke den.

ORIGINAL: mammalykke2

Så fantastisk bra! Det må være utrolig deilig at ting endelig går den rette veien etter mye motgang. [:)]

sign[:)]

Back
Topp