Fantastiske logikken til NAV altså,...

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
"Hei...

Vi dret oss ut og nå har vi 5uker frist på å fikse opp i den feilen, vi trenger bare og trykke på en knapp. Men fordi systemet er fullstendig idiotisk så trenger vi litt tid på dette. Du må desverre bare leve uten penger i mellomtiden. 

Med vennlig hilsen
Kjøtthue."

En løs oversettelse av Mailen jeg fikk i dag etter jeg har gått 4uker uten penger og lurte på hvor pokker de ble av....

Flotte NAV!Jadda, alle kan leve på luftsuppe og venteboller

Been there done that..
11 uker gikk det før jeg fikk penger...
Levde på 150 kr i UKA... Regningene hopa seg opp...
Var en grusom tid!!
Håper det ordner seg veldig snart!

smash skrev:
Been there done that..
Var en grusom tid!!

Hoper seg godt opp her og ja. Heldigvis bor jeg hjemme hos pappa akuratt nå, så mat har vi og bursdagen til mini og 17mai skal jeg få på plass. 
Men det er så unødvendig at jeg skal måtte leve på pappan min fordi de har rota bort noen legepapirer.

Rekekreke skrev:

smash skrev:
Been there done that..
Var en grusom tid!!

Hoper seg godt opp her og ja. Heldigvis bor jeg hjemme hos pappa akuratt nå, så mat har vi og bursdagen til mini og 17mai skal jeg få på plass. 
Men det er så unødvendig at jeg skal måtte leve på pappan min fordi de har rota bort noen legepapirer.

Skulle ikke vært mulig.....
I stor frustrasjon, ringte jeg ei venninne som jobba på nav før, og forklarte henne situasjonen, og ho sa at det kun var et tastetrykk, så var pengene på kontoen...

Så tror nok nav er veldig likt nav serien;)

"Veggen er nå stengt, mens vi vurderer hvordan vi skal bruke sosiale medier i NAV. Nyheter kommer fortløpende, men det er ikke lenger mulig å henvende seg direkte til oss på siden."

Kan ikke skjønne hvorfor :P

Back
Topp