fantastiske legen min......

hirly

Gift med forumet
å... nå ble jeg en smule hissig her...

Igår kveld begynte jeg å veske litt fra keisersnittet.... har sånne strips over og det begynte å tyte ut litt "gugge" bak en av stripsene... Sa te gubben min at han måtte hjelpe meg og fjerne stripsen idag så jeg fikk sjekka hvordan d sto til.. det rakk vi ikke idag..så nå når jeg skulle legge meg drista jeg meg til å dra av stripsen selv (haaaater teip... har tidligere sagt d var d verste m alt i forbindelse med fødselen) og hva skjuler seg bak stripsen??? jo da en stift fra keisersnittet...... var hos legen for 14 dager siden for å fjerne de.. men hun har tydeligvis glemt en...og d var veldig viktig at jeg fjerna de senest den mandagen sa de på sykehuset.. så begynte jeg å forske litt.. og jammen er det ikke en til der.... sukk.. blir irritert altså,... hvorfor kan ikke leger gjøre en god jobb av og til...ikke så rart det vesker litt kanskje... håper enda de ikke har begynt å ruste innvendig.....

[8|] Æsj... så utrolig lite proft av legen! Må kalles en tabbe, rett og slett!
Må du til legen i morgen og få de siste bort du da? Blir glad for at jeg har sting som går av selv jeg, når jeg hører slikt... skal på 6 ukers kontroll i morgen, satser på alt er bra!

Lykke til.. og du, gi den legen inn!!

Årh!![:@][:'(]
Hva har vi leger for!?
Får håpe alt står bra til da!

ja jeg må jo ut og kjefte litt og fjerne de to siste (håper jeg...) men fytti så tungvint d er syns jeg.. å drasse m seg en liten (stor...) baby på sånne ting.. siden jeg tok KS så får jeg jo ikke bære han i bilsetet heller.. så må liksom ta han ut av setet for hvert eneste ærend..og i bygda her jeg bor er d liksom ikke bare å kjøre til kjøpesenteret, sette ungen i en handlevogn og så ordne alt.. her må d kjøres fra og til alt...

jeje.. d var dagens sinna-meg..

ORIGINAL: hirly

ja jeg må jo ut og kjefte litt og fjerne de to siste (håper jeg...) men fytti så tungvint d er syns jeg.. å drasse m seg en liten (stor...) baby på sånne ting.. siden jeg tok KS så får jeg jo ikke bære han i bilsetet heller.. så må liksom ta han ut av setet for hvert eneste ærend..og i bygda her jeg bor er d liksom ikke bare å kjøre til kjøpesenteret, sette ungen i en handlevogn og så ordne alt.. her må d kjøres fra og til alt...

jeje.. d var dagens sinna-meg..

huff... så kjedelig.. jeg skal til legen i dag, men setter igjen Mattis hos mamma igjen, sånn sett er det lettvint å bo der jeg bor, der ting og tang er i nærheten.
Håper du får en skikkelig unnskyldning!

ORIGINAL: *Mammacili*

Æjjjda..Håper det går seg til og at du slipper noe betennelser og greier. Kjipt at de ikke kan gjøre det skikkelig!!

Utrolig dårlig!! Kunne jo vært temmelig farlig mtp betennelse og greier.[:@]
Håper du viser legen at dette er ikke okay i det hele tatt..!

Lykke til, håper det ikke vil skape noen problemer for deg fremover.

"åh skulle jeg fjerne alle stiftene???" var kommentaren fra legen min.....

heldigvis så d ikke så ille ut sa ho.. og d føles ihv bedre nå som de er ute...

så ufattelig lite proffesjonelt av legen da...

Godt at du oppdaga det og fikk fjerna de siste før det ble skikkelig ille. [&o]

Seriøst??? Hva trodde hu, at de løste seg opp av seg selv?

Hva? Snakk om ansvarsbesrkrivelse...Hun trodde del at metall løser seg opp av seg selv ja.[8|] Helt utrolig.
Godt at det føles bedre nå iallfall, og at det sannsynligvis ikke er gått infeksjon i såret.[:)]

Back
Topp