Fantastiske godjenta mi !!

kjersti72

Elsker forumet
Har mildest talt hatt en ganske begredelig natt i natt med mye tanker og tårer, men der satt lille vidunderet mitt på kne ved siden av meg i senga og så bare legger hun hodet fint ned på kjaken min og koser. Skjønte at mamma var lei seg hun......

så herlig jente da!!!!! [:D] Huff stakkars deg.... er d han [:@] mannen din du gråter over?? sender en  

ORIGINAL: kjersti72

Har mildest talt hatt en ganske begredelig natt i natt med mye tanker og tårer, men der satt lille vidunderet mitt på kne ved siden av meg i senga og så bare legger hun hodet fint ned på kjaken min og koser. Skjønte at mamma var lei seg hun......

off da,noe du har lyst til å snakke om??[8|]
så skjønn hun er ,godt hun er der og trøster deg,skulle gjerne vært det jeg å[:)]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Åååå, så søt hu er da Nydelig jente du har[;)]

åååå søte pia, og så en  til mamma...

ORIGINAL: ludri

så herlig jente da!!!!! [:D] Huff stakkars deg.... er d han [:@] mannen din du gråter over?? sender en  

Er stort sett han som klarer det ja. Ingenting nytt der i gården go nå har jeg ikke råd å kaste han ut, iallefall ikke før jeg får kontantstøtte.

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Åååå, så søt hu er da Nydelig jente du har[;)]

ORIGINAL: kjersti72

ORIGINAL: ludri

Er stort sett han som klarer det ja. Ingenting nytt der i gården go nå har jeg ikke råd å kaste han ut, iallefall ikke før jeg får kontantstøtte.

off lille vennen,du fortjener så mye bedre!!!vet d er lett å sitte her å si,men det er helt sant!!*klemmer på deg*han virker ikke som en som fortjener at du gråter over han.faen t mannfolk,kan han ikke se det nydelige menneske han har under sitt tak???og den nydelige dattera??er d ikke noe i den skolten????[:@]

ORIGINAL: Goklumpen

åååå søte pia, og så en  til mamma...

Back
Topp