Fantastisk!

En venninne fortalte i dag at hun er gravid. Jeg holdt maska og ble kjempe glad på hennes vegne( vil ikke ut med det før jeg er 12 uker)
Hun har termin 4 dager før meg!!! Så gøy:):):)
Gleder meg såååå til å fortelle henne at jeg også er gravid!!!
Såå koselig! :D har alltid vært en drøm å gå gravid samtidig med ei god venninne, men ikke alle som er så heldige :)

Så gøy!!:D Jeg har både familie og nære venninner som er rundt 18 uker alle sammen nå:D kan nesten ikke vente med å fortelle det, så vi kan begynne å planlegge sammen og skravle om det!!:D:D hihi!!

Så koselig!!!!!!!!
Ingenting som er bedre en å ha en "vaggepartner" :)

Så gøy! Jeg har flere venninner som venter i september - veldig koselig og ha noen å prate om koselige og ikke så koselige ting i svangerskapet med :-)

Åh så koselig! :D

-Taster fra appen-

Åh, hærlig!
Har ei venninne som planlegger å starte prøving i april, håper det klaffer :D Er jo så koslig å ha noen å prate med, og ikke minst dele permisjonstiden med!

åh, så utrolig morsomt :D

Med 1 ungen min, fikk eg og venninna mi med 3,5 vekes mellomrom! Fikk same dagen som søskenbarnet mitt! 2 ungen fikk eg med 5 dagers mellomrom med ei annan som bur her! Ho sleit dessverre med fødselsdepresjon i begynnelsen, så ikkje mykje eg var med ho i begynnelsen :(

Jeg har ei nær venninne som har termin 2-3 uker før meg og tre venninner som har i løpet av sommeren.

Svigersøster i sverige skal ha i mai ^^ svigerbror i sverige fikk for noen dager siden. Ellers har jeg ingen gravide rundt meg. Men venninna mi og samboeren hennes har blitt prøvere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp