Fantastisk!

Jaybird

Gift med forumet
De har Cheez Ballz på Rimi!!! Overlykkelig! Jeg er i ekstase! Sambo kjøpte med hjem etter trening.
Så nå sitter jeg her og momser på cheez ballz, kald pølse, lakris og sjokolade!

Føler meg kjempe sunn [8D]. Men kvelden kan vel ikke bli bedre!

Åhhhh<3 lakris<3

Åååå nam[:)] Jeg også vil, men nå har jeg heldigvis lagt meg og jeg skal bære sterk[:)] Har vært så sunn de siste dagene og det skal jeg fortsette med utenom i helgene[8D] Men er såååååå misunnelig på deg[:D]

åååh, kald pølse!!

ååååh Cheez Ballz er kjempe godt[:D][:D][:D]

Jeg har hørt at man ikke skal spise lakris når man er gravid [:-]

Har også hørt det...meeeeen det er snakk om i STORE mengder...lakris skal vistnok hindre at morkaken klarer å forhindre stresshormoner...noe som kan påvirke barnet i negativ retning...men som sagt er snakk om store mengder...litt lakris spiser kan jeg fin spise i hvert fall[:D]

ORIGINAL: Wembie

Har også hørt det...meeeeen det er snakk om i STORE mengder...lakris skal vistnok hindre at morkaken klarer å forhindre stresshormoner...noe som kan påvirke barnet i negativ retning...men som sagt er snakk om store mengder...litt lakris spiser kan jeg fin spise i hvert fall[:D]

ok [:)]

åh, det visste ikke jeg. Syns det er sååå mye man må passe på når man er gravid!
Snakka med søstern om litt av hvert sånn, og hu var sikker på at hu spiste spekemat mens hu var gravid

Back
Topp