Fantastisk ultralyd ❤️

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
❤️ Her inni magen min ligger det en bitte liten baby, med bankende hjerte med puls på 132... Tårene trillet og jeg er så lykkelig ❤️
Det så ut som det kunne ha vært 2 der, og legen mente det kunne være derfor jeg spotter brunt, men at det heller ikke var uvanlig at man spottet... Men det var ikke farlig ❤️ :D nå er jeg så ufattelig glad :D :)

Hurra for gode nyheter! Nå kan du senke skuldrene og bare nyte graviditeten:-)

❤️ Her inni magen min ligger det en bitte liten baby, med bankende hjerte med puls på 132... Tårene trillet og jeg er så lykkelig ❤️
Det så ut som det kunne ha vært 2 der, og legen mente det kunne være derfor jeg spotter brunt, men at det heller ikke var uvanlig at man spottet... Men det var ikke farlig ❤️ :D nå er jeg så ufattelig glad :D :)
Å så stas!! Var det ikke fantastisk!!?!!:) Nå kan vi puste lettet ut, og krysse alt for at det fortsetter like bra:) Jeg skal på ny UL om to uker (grunnet tett oppfølging pga overstimulering). Skal du ha ny kontroll om ikke så lenge?

Å så stas!! Var det ikke fantastisk!!?!!:) Nå kan vi puste lettet ut, og krysse alt for at det fortsetter like bra:) Jeg skal på ny UL om to uker (grunnet tett oppfølging pga overstimulering). Skal du ha ny kontroll om ikke så lenge?
Jo det er helt fantastisk ❤️ ubeskrivelig!! Alt var bra og kontroller framover skal jeg ha som helt vanlig hos egen lege... Men vi kommer til og kjøpe oss ultralyd privat i uke 12 ❤️ må se den lille skapningen og høre den fantastiske hjertelyden igjen ❤️

Jo det er helt fantastisk ❤️ ubeskrivelig!! Alt var bra og kontroller framover skal jeg ha som helt vanlig hos egen lege... Men vi kommer til og kjøpe oss ultralyd privat i uke 12 ❤️ må se den lille skapningen og høre den fantastiske hjertelyden igjen ❤️
Så utrolig deilig - lettelse :) Følelsen av å se hjertet som virkelig pumpet på den lille skapningen og høre lyden var bare helt ubeskrivelig!! :D Skjønner godt dere vil ha UL i uke 12. Jeg er glad jeg får en ny om bare to uker. Man lurer jo hele tiden på hvordan den lille har det <3

Vi får kose oss i tiden fremover :)

Det var godt å lese!! Håper dere får en fin tid fremover med mindre bekymring :-)

Nå ble jeg så glad her jeg sitter ❤️ så godt og høre at alt sto bra til der inne :)

Hurra det gleder meg veldig!!!!

Gratulerer!

Koselig å høre :) Har tenkt på dere!

Hurra for gode nyheter og spire med hjerteaktivitet! Det var virkelig en gledelig nyhet, OleBrum! Ta godt vare på deg selv og kos deg med alt det spennende som skjer i månedene fremover :).

Gratulerer så masse ☺️

Ahhh, fantastisk lesning! Så glad på dine vegne

Gratulerer så mye!!!

Back
Topp