Det så ut som det kunne ha vært 2 der, og legen mente det kunne være derfor jeg spotter brunt, men at det heller ikke var uvanlig at man spottet... Men det var ikke farlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så stas!! Var det ikke fantastisk!!?!!Her inni magen min ligger det en bitte liten baby, med bankende hjerte med puls på 132... Tårene trillet og jeg er så lykkelig
![]()
Det så ut som det kunne ha vært 2 der, og legen mente det kunne være derfor jeg spotter brunt, men at det heller ikke var uvanlig at man spottet... Men det var ikke farlig![]()
nå er jeg så ufattelig glad
![]()
![]()
Jo det er helt fantastiskÅ så stas!! Var det ikke fantastisk!!?!!Nå kan vi puste lettet ut, og krysse alt for at det fortsetter like bra
Jeg skal på ny UL om to uker (grunnet tett oppfølging pga overstimulering). Skal du ha ny kontroll om ikke så lenge?
Så utrolig deilig - lettelseJo det er helt fantastiskubeskrivelig!! Alt var bra og kontroller framover skal jeg ha som helt vanlig hos egen lege... Men vi kommer til og kjøpe oss ultralyd privat i uke 12
må se den lille skapningen og høre den fantastiske hjertelyden igjen
![]()
Nå ble jeg så glad her jeg sitterHer inni magen min ligger det en bitte liten baby, med bankende hjerte med puls på 132... Tårene trillet og jeg er så lykkelig
Det så ut som det kunne ha vært 2 der, og legen mente det kunne være derfor jeg spotter brunt, men at det heller ikke var uvanlig at man spottet... Men det var ikke farlig![]()
nå er jeg så ufattelig glad
![]()
![]()