Fantastisk UL i dag <3

Mæddis88

Flørter med forumet
Hei jenter!

Da er ihvertfall jeg tilbake fra ul
Koste meg så utrolig mye, da jeg fikk se den flotte babyen inni magen min <3 Ble så tårevåt og glad! Har grudd meg noe innmari, da jeg trodde at jeg kanskje skulle få beskjed om en MA.
Ikke noen spesiell grunn til det egentlig. Sikkert bare en smule hysterisk! Haha :-P

Jeg fikk ikke vite kjønn. Han ville ikke se etter det fordi han ville ikke at jeg skulle gå å kjøpe masse rosa eller blått, også sier han feil. Ikke lenge til ordinær UL nå, så vi får bare vente i spenning til dess. Magefølelsen sier jente, men hva vet vel jeg?

Ble satt 8 dager fram, så i dag er jeg 13+1, altså i 14. uke, med termin 07.09.2012! Overlykkelig <3<3<3

Håper dere andre har det bra!

Så moro da

Vi har samme termindato ;)  så moro! Men jeg har ikke vært på UL enda, så kan jo hende at det blir forandra :P Godt å høre at alt sto bra til med lille spire ;)

Ååååh :) Selv om jeg opplevde det samme i går så må jeg si at jeg får nye tårer i øynene i dag, det er så fantastisk at vi nå kan begynne å dele gledene med de store milepælene! 

Min jordmor på UL sa akk det samme som din, ville ikke legge noen føringer på kjønn. Så spennende det blir!! Jeeei!

Snorkfrøken1982 skrev:
Ååååh :) Selv om jeg opplevde det samme i går så må jeg si at jeg får nye tårer i øynene i dag, det er så fantastisk at vi nå kan begynne å dele gledene med de store milepælene! 

Min jordmor på UL sa akk det samme som din, ville ikke legge noen føringer på kjønn. Så spennende det blir!! Jeeei!

Njåå <3 Det er så koselig å få vite at spiren har blitt til et foster, og at det skal bli et lite barn :-) Vårt barn! Nå er det bare å se fram til resten av ukene fram til UL, og de kommende mnd fram til termin

Back
Topp