Fantastisk slankekur dette her...

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Etter testen min viste positiv har jeg gått ned 3 kg..uten å jobbe for det!! hehe..

Jeg har noen kilo å ta av.. og tenker at det bare er positivt både for meg og den lille...! Iallefall fordi grunnen er at jeg ikke orker noe søtt eller brus eller noe... og måltidene er hyppige men små... og jeg sover fra 8-9 tiden om kvelden.. og dytter derfor ikke i meg masse rart om kvelden heller...! Men det jeg spiser er jo masse frukt og grønt og vanlig mat men i mindre porsjoner.. så jeg tror vi får i oss det vi trenger av god sunn mat alikevell :)

Noen flere som har det sånn ?

Jeg var slik med 1.mann, gikk ned hvertfall 6 kg de første mnd, og det tok enda noen mnd før jeg gikk opp de kg igjen. Da spiste jeg små, men mange måltider. Spiste mest frukt og grønt. Det er jo kjempe sunt da ;)

Denne gangen er litt anderledes, jeg har et veldig frukt-sug, men mye dårligere matlyst enn med 1.mann.

Julekulaa skrev:
Etter testen min viste positiv har jeg gått ned 3 kg..uten å jobbe for det!! hehe..

Jeg har noen kilo å ta av.. og tenker at det bare er positivt både for meg og den lille...! Iallefall fordi grunnen er at jeg ikke orker noe søtt eller brus eller noe... og måltidene er hyppige men små... og jeg sover fra 8-9 tiden om kvelden.. og dytter derfor ikke i meg masse rart om kvelden heller...! Men det jeg spiser er jo masse frukt og grønt og vanlig mat men i mindre porsjoner.. så jeg tror vi får i oss det vi trenger av god sunn mat alikevell :)

Noen flere som har det sånn ?

Haha, du beskriver jo meg :) Første tegn på at jeg var gravid var at jeg ikke klaaarte brus lenger :P Veldig praktisk da, når man har noen kilo for mye :) Blir ikke noe godteri heller, litt søtsug men det kan kveles med frukt :) Namme! :)

Så kjekt da:)))))

Skulle ønske det var sånn her også.. Har ikke gått på vekta, men jeg har vært veldog rolig, lite Aktiv og spist bra... Heve. Satser på at jeg får opp treninga snart..

Jeg står fortsatt stille på vekta.. :) sist hadde jeg vel gått opp 3 kg ved 9 uker.. Men da var je ikke kvalm. ;)

Jeg står fortsatt stille på vekta.. :) sist hadde jeg vel gått opp 3 kg ved 9 uker.. Men da var je ikke kvalm. ;)

Har gått ned et par kg eg og:) Er ikke direkte kvalm, men har dårlig matlyst.
Er overvektig fra forrige svangerskap så det gjør ingenting ;)

sparkling skrev:
Har gått ned et par kg eg og:) Er ikke direkte kvalm, men har dårlig matlyst.
Er overvektig fra forrige svangerskap så det gjør ingenting ;)

hehe.. jeg har heller ikke kastet opp.. men er generelt uggen og har veldig dårlig matlyst! Det jeg alikevell får i meg er forholdsvis sunt .... så da tenker jeg at den lille får det den skal ha.. og så gjør det ikke noe for noen av oss om jeg går ned litt ;)

Back
Topp