Fantastisk oul i dag!!!!

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
For en fantastisk dame vi var hos i dag! Beste ultralyd opplevelsen jeg har hatt:) ( og jeghar vært på en del) hun sjekket alt i godt og vell 40 min og vi er ganske sikre på at den lille GUTTEN vår er frisk og rask:) viste både fingre, tær, hjerteklaffer, nyrebekken, leppe, nese ja egentlig alt som skal sjekkes:) såååå fornøyd og heeeelt forelska:) fikk ny termin da, ble satt tilbake 4 dager så er 16,6 i dag og har termin 6april:)

Sååå godt å høre :D <3 Gleder meg så masse til min tur! Bare 1 uke igjen :D :D :D

Gratulerer med en liten guttebaby i magen! Så gøy at alt gikk bra:)

Sent from my iPad using BV Forum

For en fantastisk dame vi var hos i dag! Beste ultralyd opplevelsen jeg har hatt:) ( og jeghar vært på en del) hun sjekket alt i godt og vell 40 min og vi er ganske sikre på at den lille GUTTEN vår er frisk og rask:) viste både fingre, tær, hjerteklaffer, nyrebekken, leppe, nese ja egentlig alt som skal sjekkes:) såååå fornøyd og heeeelt forelska:) fikk ny termin da, ble satt tilbake 4 dager så er 16,6 i dag og har termin 6april:)

Herlig! Gratulerer. Hvor var dette?

Gratulerer så masse med gutt i magen :) Er en hel evighet til min ul, nesten 7 uker :eek:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så godt å høre at du hadde en kjempe fin ultralyd.
Gleder meg til det er min tur.
Gratulerer med gutt i magen

Grattis!!! Tenk at nå får vi snart vite alle sammen at den lille er frisk og rask og kanskje kjønn også! Åh så spennende :):)

Så gøy!! Håper vi får en slik ul, alle sammen :D

Så gøy!! Gratulerer med liten gutt i magen :) Gleeeder meg til det er min tur :) Enda noen uker igjen å vente..

Gratulerer med en liten prins i magen :)

Så gøy! Gratulerer så masse! :-)

Back
Topp