fantastisk opplevelse dette her!!

louisesanabere

Betatt av forumet
TIL FAR

Nå begynner småen å bli utålmodig etter hvert, og enkelte strever for å komme seg ut i verden før termin (når fødselen ifølge statistikken og matematikken skal skje, noe særlig førstefødte ikke tar så nøye). Dersom du alt har ordnet telefonliste og besøkt klinikken, så ta ansvaret for en smart forhåndsregel: Få kjæresten din til å pakke en bag med tøfler, toalettsaker og andre "dameting" allerede nå. Sett den på et sted som gjør at du bare kan nappe den med deg i forbifarten dersom dere må dra i full fart.

Jeg skal love deg at den pakkingen som blir gjort mens mor roper: "Skynd deg, veene har begynt", nesten alltid blir mislykket. Rekorden har en bekjent av meg. Han pakket høyhælte sko, en kneip og en pakke bind! Du kan tro det vakte munterhet på fødeavdelingen!

bare måtte legge inn denne tror jeg skal pakke baggen selv jeg,,

hehe mått bare le av den pakkingen...men det sier jo litt om hvor stressa en kan bli hehe....
En kneip... hehe

Stakkar, han gjorde vel bare så godt han kunne, han! [8D] så langt som jeg er kommet nå, så råder de faktisk i boken å pakke bag'en nå.. Hjelp! Det var litt skremmende!!!

Hadde vært spennende å se en film av hva som foregikk inni hue på han pappan. spesielt ang den kneipen..... Lurer på hva den skulle være godt for.....[8|]

hehe[:D]
en kneip, den var god![:D][:D]
tror jeg skal få kjæresten min til å pakke bagen i dag jeg.. han som er litt vimsete fra før, undrer på hva han hadde pakket om jeg plutselig hadde begynt å få veer[8|]

Looooooooooooooooooooooooooool.. jeg klarer ikke slutte å le jeg[:D][:D][:D][:D][:D]

He he , kneip?![:D] Ja da ser man hvor lurt det er å ha pakket bagen og gjort klart på forhånd[:D]

ORIGINAL: louis

TIL FAR

Jeg skal love deg at den pakkingen som blir gjort mens mor roper: "Skynd deg, veene har begynt", nesten alltid blir mislykket. Rekorden har en bekjent av meg. Han pakket høyhælte sko, en kneip og en pakke bind! Du kan tro det vakte munterhet på fødeavdelingen!

Ha ha ha..veldig bra![:D]

Hehe, jeg har fått penger til og kjøpe meg truser og bh til baggen. Han begynner og få litt panikk stakkar. For svigerinna hans starta fødselen i uke 30, så han er redd det samme skal skje med meg.

Så jeg skal ut og handle i dag og så skal jeg pakke til kvelden.

En kneip..hehe[:D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Stakkar, han gjorde vel bare så godt han kunne, han! [8D] så langt som jeg er kommet nå, så råder de faktisk i boken å pakke bag'en nå.. Hjelp! Det var litt skremmende!!!

Pakke bagen??? Hjelp kanskje jeg må begynne å hente frem babyklærne og utstyret nå? Tenkte det enda var tidlig.

Det trodde jeg også, helt til jeg leste i boka jeg fikk av jordmor (fra babyverden), at det er en idè å pakke bag'en nå....! Jeg har ikke pakket den, men baby-klærne er vasket og klare... [:D] sånn i tilfelle. I boken "et liv blir til" står det at nå i uke 29 har bebisen 90% sjanse for å overleve hvis den bestemmer seg for å komme nå.... Og legger på seg ca 200g i uken... [:)] går fort nå!!! [:D]

Hehehe, ser for meg meg selv vaklende rundt på høyhæla sko i sykehusskjorte med en kneip under armen og en "kneip" i den andre armen. Tror jeg skal pakke den baggen selv [:D]

HAHAHAHAHAHAHAHA ler meg i hel.

Ler så vi griner, både jeg og mannen!!!

Lo så høyt at vi vekka snuppa..[&:]

Back
Topp