Fantastisk jordmor

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Må bare dele med dere at jeg har ei sånn flink jordmor! Hun er bare så herlig rett og slett, alltid godt humør når jeg kommer derifra og fått luftet tankene mine :) jeg har vært litt nervøs og synes det var så vanskelig å vente så lenge på ul. Hun ringte med en gang og fikk en tidlig ul til meg i uke 16 :) pga blodpropp på mors side så hadde jeg også dette forrige gang! Er bare så takknemlig nå for at jeg har vært så heldig å få henne! :)

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Så bra! Hyggelig å høre om sånne damer og bra med skryt. Som oftest hører vi ikke om alle de flinke der ute!

Ja er så takknemlig for å fått henne :) hun bruker god tid:) flink å lytte, kommer med gode råd. :) er ikke en selvfølge at alle jordmødre er flinke heller, :)

Jentegull 10.10.09

Åh så bra! God jordmor/lege er gull verdt,ikke minst i et svangerskap :)

Det er kjempebra! :)

Ja ul i uke 20 syntes jeg var vel lenge til. Har hatt en sånn uro en stund. Og at jeg i forhold til sist sv skap hadde ekstra oppfølging med 4 ul, var det rart å ikke få noe time før så sent. Selvom det ikke er sent så er det det for meg. Godt jeg ble hørt og kunne få komme inn før :) lettet :)

Jentegull 10.10.09

Back
Topp