Fantastisk helg!

TeaCup

Gift med forumet
Jeg har hatt den beste helga på lenge! :) Min kjære har endelig fridd til meg!! Etter fem år ilag har det endelig skjedd... og jeg er bare så glad og lykkelig. Nå kan jeg endelig planlegge bryllup ;) Samtidig gjorde det denne tirsdagen ekstra tung siden han reiste på sjøen igjen idag og frieriet hadde visst vekket litt ekstra følelser i magen som jeg nesten hadde glemt jeg hadde for han. Så blei en del tårer når jeg kom hjem til tomt hus etter jobb :-/ glad for at lille solstråla mi passa på meg ;)

Gratulerer! :)) du har en HERLIG planleggingstid i vente :) elska å planlegge bryllupet vårt, ta deg god tid - bestem deg og ombestem deg til det blir perfekt for dere! :)

Så utrolig<3 det er en herlig følse å endelig kunne si man er forlovet:)>

Tusen takk alle sammen! :) Gleder meg veldig til planlegging og selve bryluppet. Men kommer nok til å vente med å sette dato til lillegutt er født. Må se hvor mange mnd/år kroppen trenger før jeg føler meg fin i kjole igjen ;)

Gratulere som nyforlovet :) Håper tiden til han kommer hjem går fort da :)

Takk! =) Ja, tror det skal gå greit. Turen han er på er en del kortere enn de pleier å være så jeg er optimitisk :)

Back
Topp