Fantastisk dag

ECB

Glad i forumet
i dag har jeg (sålangt) en helt fantastisk dag. Vekte mannen og sendte han på jobb. Så kom minstemann inn og la seg sammen med meg.
Etter ca en og en halv time våknet jeg av at mannen kom hjem igjen.
Han har tatt seg dagen fri slik at jeg skulle få slappe av <3
Jeg sov til ca halv 12 og våknet med mer energi enn jeg har hatt på flere uker.
Så nå har jeg vasket hele kjøkkenet og begynnt på badet. Mannen har vært veldig flink og ta unna slik at det ikke ser helt grusomt ut. Men nå får jeg virkelig ryddet etter min standard. Og det er deilig.
Blir fort sliten og må ofte sette meg ned litt. Men jeg får det i det minste gjort <3
Jeg jobber i vaskefirma så min standard er ganske streng :)

i dag har jeg (sålangt) en helt fantastisk dag. Vekte mannen og sendte han på jobb. Så kom minstemann inn og la seg sammen med meg.
Etter ca en og en halv time våknet jeg av at mannen kom hjem igjen.
Han har tatt seg dagen fri slik at jeg skulle få slappe av <3
Jeg sov til ca halv 12 og våknet med mer energi enn jeg har hatt på flere uker.
Så nå har jeg vasket hele kjøkkenet og begynnt på badet. Mannen har vært veldig flink og ta unna slik at det ikke ser helt grusomt ut. Men nå får jeg virkelig ryddet etter min standard. Og det er deilig.
Blir fort sliten og må ofte sette meg ned litt. Men jeg får det i det minste gjort <3
Jeg jobber i vaskefirma så min standard er ganske streng :)
Så herlig med en god dag! [emoji4] kanskje det er den energiboosten som av og til kommer like før fødsel..?

Er j
Så herlig med en god dag! [emoji4] kanskje det er den energiboosten som av og til kommer like før fødsel..?
Er jo låv å håpe :) men tror bare det er for at jeg fikk hvilt meg :)

Back
Topp