Fantastisk arbeidsgiver!

Mariamamma

Glad i forumet
Er foreløpig ansatt i vikariat, ca. 90 %.
Har fortalt mine to ledere at jeg er gravid, da jeg har vært borte et par dager fra jobb pga. plager.
I alle fall - fikk nå beskjed om at de jobber med mulighet til å kunne gi meg en fast 100 % stilling før jeg går i permisjon, slik at de økonomiske rammene blir tryggest mulig for oss. Jeg ble jo så rørt vet du - visste nesten ikke jva jeg skulle si...

Lurer nå på - får jeg da faktisk mer i fødselspenger også da - siden prosenten i tilfelle øker? (Har en årslønn på ca. 280 000 i full stilling). Tenker i tilfelle på å velge 53 uker med lavere utbetaling... Hva velger dere?

Jeg velger nok 80% i ett år[:D]

Jeg velger 100 prosent utbetaling, tror nok jeg savner jobben etter å ha vært hjemme i åtte-ni måneder.

Eg har valgt 80% i et heilt år. Vil ha mest mulig tid sammen med den lille! [:D]

Jeg har også valgt 80%. Godt å ha det året hjemme med den lille.

Bra for deg!! Vi har ikke regna på det eller diskutert saken i heimen,men det blir nok 80 % i 53 uker her også [:D]

jeg velger 80% [:D]

Lurer nå på - får jeg da faktisk mer i fødselspenger også da - siden prosenten i tilfelle øker? (Har en årslønn på ca. 280 000 i full stilling). Tenker i tilfelle på å velge 53 uker med lavere utbetaling... Hva velger dere?

I følge Trygdekontoret, så ser de på den siste lønns-slippen din fra før du går i permisjon, så da vil det si at du vil få en høyere utbetaling hvis du går over i en 100% stilling [:)] Høres ut som noen fantastisk snille arbeidsgivere du har jaffal!

ORIGINAL: Tjukkebollepus

I følge Trygdekontoret, så ser de på den siste lønns-slippen din fra før du går i permisjon, så da vil det si at du vil få en høyere utbetaling hvis du går over i en 100% stilling [:)] Høres ut som noen fantastisk snille arbeidsgivere du har jaffal!

åååja - men jeg tror de tenker sånn at de ansetter meg i 100 % fast fra august, kanskje - tror neppe de begynner å 'omkalfatre' på andre i personalet så jeg kan gå i 100 % i noen få uker, liksom...
Jaja, uansett er det i alle fall trygt å ha en jobb man vet er der når permisjonstida er over. Og tror nok gjerne vi velger 80% likevel - mannen har jo tross alt også en inntekt, og vi er ikke så dyre i drift, så det skal nok gå bra... [:)]

jeg tror jeg tar den lengste.. [:D]

Back
Topp