Fantastisk amme-bh med hold! *puppene mine smiiiler til meg =D*

Butterfly1

Flørter med forumet
ENDELIG! Jeg har hatt sååå problemer med å finne bh og amme-bh med ordentlig hold og som er gode i dette svangerskapet. Jeg har prøvd alt fra Cubus til dyre merker i flotte bh-butikker. De er ubehagelige, sklir opp og gir ikke god nok hold. Jeg må innrømme at jeg tenkte... Hmmm *Greit jeg skal bli mamma...Men det betyr vell ikke at de tunge puppene skal henge nedpå der!*. Jeg har vært frustrert og veldig lei meg for dette i noen mnd nå. Å jeg kjenner at jeg er i så myyye bedre humør og jeg kan føle meg litt fin igjen! =) NYDELIG!
Helt perfekt i størrelsen er de også. 
Jeg vil anbefale denne til alle med enten store, små, tunge, "hengete" eller som føler de er fornøyde med puppene sine! 
Denne kan man sove med... Merker nesten ikke at man har bh på! =) Ingen brystvorter som står ut så alle kan se dem som det er på de fleste amme-bh`er!

Sender med en link...

http://www.alexi.no/bravado-seamless-amme-bh.html

Bravado Seamless, amme-bh/også for gravide!!! Denne er GULL verdt! :D WEEEE!

 
Den så kjempe god og behagelig ut. Men så synd alle slike bher skal være så dyre. Sliter en del med å finne gode bher selv, og er ikke i alle butikkene jeg kan gå fordi str er så forskjellige fra butikk til butikk.
 
hr også kjøpt denne så fint å høre at den var bra :)
Jeg fikk kjøpt denne på apoteke :)
 


frk k skrev:
hr også kjøpt denne så fint å høre at den var bra :)
Jeg fikk kjøpt denne på apoteke :)

Fikk du kjøpt akkurat denne modellen på apoteket?? 
Hvor mye kosta den der?
Det er jo helt fantastisk... Da slipper man jo til å med å vente på den i posten! =D=D
 
Den så kjempegod ut, men hvordan er den inni, når man tar ned for å amme?

Har man noe igjen rundt puppen eller er det bare en sånn "tråd" på siden og helt åpent på puppen?
 


Anita89 skrev:
Den så kjempe god og behagelig ut. Men så synd alle slike bher skal være så dyre. Sliter en del med å finne gode bher selv, og er ikke i alle butikkene jeg kan gå fordi str er så forskjellige fra butikk til butikk.

Ja, det er det som er kjedelig med Bh-er. Mange som er så dyre. Men jeg tenkte shit au.... Nå er jeg lei av vonde bh-er, dårlig selvtillit og tunge pupper!!
Så verdt hver eneste kr! ;)
 


Anita89 skrev:
Den så kjempe god og behagelig ut. Men så synd alle slike bher skal være så dyre. Sliter en del med å finne gode bher selv, og er ikke i alle butikkene jeg kan gå fordi str er så forskjellige fra butikk til butikk.

Ja, det er det som er kjedelig med Bh-er. Mange som er så dyre. Men jeg tenkte shit au.... Nå er jeg lei av vonde bh-er, dårlig selvtillit og tunge pupper!!
Så verdt hver eneste kr! ;)
 


Anita89 skrev:
Den så kjempe god og behagelig ut. Men så synd alle slike bher skal være så dyre. Sliter en del med å finne gode bher selv, og er ikke i alle butikkene jeg kan gå fordi str er så forskjellige fra butikk til butikk.

Ja, det er det som er kjedelig med Bh-er. Mange som er så dyre. Men jeg tenkte shit au.... Nå er jeg lei av vonde bh-er, dårlig selvtillit og tunge pupper!!
Så verdt hver eneste kr! ;)
 


hissigproppen skrev:
Den så kjempegod ut, men hvordan er den inni, når man tar ned for å amme?

Har man noe igjen rundt puppen eller er det bare en sånn "tråd" på siden og helt åpent på puppen?


Da prøvde jeg! Siden jeg ikke har født ennå... Og ikke prøvd å amme med den hehe.
Det er tråd på siden sånn som du sier. Men hele puppen blir ikke "flasha" hvis det var det du tenkte på. Den blir holdt godt oppe under puppen... Og har fortsatt litt bh på seg! :)
*dårlig på å forklare* hehe.

For meg så spiller det ikke noe rolle om man ser hele puppen eller ei.. Skal ha amme-poncho. Men det var det du tenke på ??? Om det var ett hull til amminga eller noe kanskje? =P
 
Den såg skikkelig behagelig ut!!  *vil ha*
 


Butterfly1 skrev:


hissigproppen skrev:
Den så kjempegod ut, men hvordan er den inni, når man tar ned for å amme?

Har man noe igjen rundt puppen eller er det bare en sånn "tråd" på siden og helt åpent på puppen?


Da prøvde jeg! Siden jeg ikke har født ennå... Og ikke prøvd å amme med den hehe.
Det er tråd på siden sånn som du sier. Men hele puppen blir ikke "flasha" hvis det var det du tenkte på. Den blir holdt godt oppe under puppen... Og har fortsatt litt bh på seg! :)
*dårlig på å forklare* hehe.

For meg så spiller det ikke noe rolle om man ser hele puppen eller ei.. Skal ha amme-poncho. Men det var det du tenke på ??? Om det var ett hull til amminga eller noe kanskje? =P

Ja, på en måte et hull.

Jeg har (eller fikk i hvert fall) så himla store pupper sist, så jeg likte den typen med sånn støtte rundt hele puppen, selv etter man tok ned flappen. Man flasher jo fortsatt nesten hele puppen (om man ikke dekker til på noen måte), men jeg følte det var mer støtte, og så festet jeg alltid gulpeklut i den overdelen, som lå ned over fjeset til jenta mi.
 


hegea skrev:
Så flott!!

Jeg har også slitt med å finne noe som er behagelig, og har nå bestilt to slike:
http://underverker.no/ammetopp_fra_abecita_hvit/P_557

Håper de er like gode som de du fant..


Ja, de var ihvertfall veldig like!
Si ifra om de holder godt oppe da?
For de var jo billigere ;)!
 


hissigproppen skrev:


Butterfly1 skrev:


hissigproppen skrev:
Den så kjempegod ut, men hvordan er den inni, når man tar ned for å amme?

Har man noe igjen rundt puppen eller er det bare en sånn "tråd" på siden og helt åpent på puppen?


Da prøvde jeg! Siden jeg ikke har født ennå... Og ikke prøvd å amme med den hehe.
Det er tråd på siden sånn som du sier. Men hele puppen blir ikke "flasha" hvis det var det du tenkte på. Den blir holdt godt oppe under puppen... Og har fortsatt litt bh på seg! :)
*dårlig på å forklare* hehe.

For meg så spiller det ikke noe rolle om man ser hele puppen eller ei.. Skal ha amme-poncho. Men det var det du tenke på ??? Om det var ett hull til amminga eller noe kanskje? =P

Ja, på en måte et hull.

Jeg har (eller fikk i hvert fall) så himla store pupper sist, så jeg likte den typen med sånn støtte rundt hele puppen, selv etter man tok ned flappen. Man flasher jo fortsatt nesten hele puppen (om man ikke dekker til på noen måte), men jeg følte det var mer støtte, og så festet jeg alltid gulpeklut i den overdelen, som lå ned over fjeset til jenta mi.

Oki:). Nei er ikke noe hull her. Men har ganske så store og tunge selv. Derfor ingen bh`er har gitt noe godt resultat her. Så tror nok denne ville holdt opp uansett jeg. Hvis du ser på linken så går den jo opp til ganske store størrelser.. pluss at det er rom for å vokse i dem :). Tror jo mine blir litt større når melka kommer for fullt.. Å da er det enda plass til å vokse. =D=D
 
Den er ikke så verst, men gir ikke helt nok støtte synes jeg....liker Change sin BH mye bedre, men denne kommer på andreplass ;-)
 


Syrine skrev:
Den er ikke så verst, men gir ikke helt nok støtte synes jeg....liker Change sin BH mye bedre, men denne kommer på andreplass ;-)


Oki. Syntes det er helt fantastisk jeg! :)
Den til Change...Er den kjøpt på nett eller hva?
Sender du isåfall link=)?

Eller er det en Bh,butikk...?
 


Butterfly1 skrev:


Syrine skrev:
Den er ikke så verst, men gir ikke helt nok støtte synes jeg....liker Change sin BH mye bedre, men denne kommer på andreplass ;-)


Oki. Syntes det er helt fantastisk jeg! :)
Den til Change...Er den kjøpt på nett eller hva?
Sender du isåfall link=)?

Eller er det en Bh,butikk...?

Fant det ut! hehe:) Butikk på ett av de kjøpesenterene her i byen.
Det var der jeg kjøpte amme-bh før jeg prøvde denne her fra nettet.
Å de amme-bhene fra change (ihvertfall den jeg har) holder ikke godt nok oppe for meg hehe.

Stikk motsatte vi da !=P
 


Butterfly1 skrev:
ENDELIG! Jeg har hatt sååå problemer med å finne bh og amme-bh med ordentlig hold og som er gode i dette svangerskapet. Jeg har prøvd alt fra Cubus til dyre merker i flotte bh-butikker. De er ubehagelige, sklir opp og gir ikke god nok hold. Jeg må innrømme at jeg tenkte... Hmmm *Greit jeg skal bli mamma...Men det betyr vell ikke at de tunge puppene skal henge nedpå der!*. Jeg har vært frustrert og veldig lei meg for dette i noen mnd nå. Å jeg kjenner at jeg er i så myyye bedre humør og jeg kan føle meg litt fin igjen! =) NYDELIG!
Helt perfekt i størrelsen er de også. 
Jeg vil anbefale denne til alle med enten store, små, tunge, "hengete" eller som føler de er fornøyde med puppene sine! 
Denne kan man sove med... Merker nesten ikke at man har bh på! =) Ingen brystvorter som står ut så alle kan se dem som det er på de fleste amme-bh`er!

Sender med en link...

http://www.alexi.no/bravado-seamless-amme-bh.html

Bravado Seamless, amme-bh/også for gravide!!! Denne er GULL verdt! :D WEEEE!


Hvilken størrelse bruker du i undertøy? og hvilken størrelse kjøpte du i denne amme bhen? eg er litt usikker på hvor mye støtte denne gir til litt store tunge bryst? er den stram rundt livet? eg er til vanlig 95 c, hvor stor bør jeg kjøpe denne tror du? :-)

 


Butterfly1 skrev:


Butterfly1 skrev:


Syrine skrev:
Den er ikke så verst, men gir ikke helt nok støtte synes jeg....liker Change sin BH mye bedre, men denne kommer på andreplass ;-)


Oki. Syntes det er helt fantastisk jeg! :)
Den til Change...Er den kjøpt på nett eller hva?
Sender du isåfall link=)?

Eller er det en Bh,butikk...?

Fant det ut! hehe:) Butikk på ett av de kjøpesenterene her i byen.
Det var der jeg kjøpte amme-bh før jeg prøvde denne her fra nettet.
Å de amme-bhene fra change (ihvertfall den jeg har) holder ikke godt nok oppe for meg hehe.

Stikk motsatte vi da !=P


Ja, da er vi ganske forskjellige :-) Jeg er 85/90 DD/E, og Change har helt klart best støtte her.
 


desembermirakelet skrev:


Butterfly1 skrev:
ENDELIG! Jeg har hatt sååå problemer med å finne bh og amme-bh med ordentlig hold og som er gode i dette svangerskapet. Jeg har prøvd alt fra Cubus til dyre merker i flotte bh-butikker. De er ubehagelige, sklir opp og gir ikke god nok hold. Jeg må innrømme at jeg tenkte... Hmmm *Greit jeg skal bli mamma...Men det betyr vell ikke at de tunge puppene skal henge nedpå der!*. Jeg har vært frustrert og veldig lei meg for dette i noen mnd nå. Å jeg kjenner at jeg er i så myyye bedre humør og jeg kan føle meg litt fin igjen! =) NYDELIG!
Helt perfekt i størrelsen er de også. 
Jeg vil anbefale denne til alle med enten store, små, tunge, "hengete" eller som føler de er fornøyde med puppene sine! 
Denne kan man sove med... Merker nesten ikke at man har bh på! =) Ingen brystvorter som står ut så alle kan se dem som det er på de fleste amme-bh`er!

Sender med en link...

http://www.alexi.no/bravado-seamless-amme-bh.html

Bravado Seamless, amme-bh/også for gravide!!! Denne er GULL verdt! :D WEEEE!


Hvilken størrelse bruker du i undertøy? og hvilken størrelse kjøpte du i denne amme bhen? eg er litt usikker på hvor mye støtte denne gir til litt store tunge bryst? er den stram rundt livet? eg er til vanlig 95 c, hvor stor bør jeg kjøpe denne tror du? :-)



Jeg er 85D/90D. Da valgte jeg bestille M så kan puppene fortsatt vokse når det kommer melk for fullt i dem. Jeg har tunge bryster og jeg syntes denne bh-en holder veldig godt oppe! Den er ikke stram rundt livet. Den er veldig "stretchy"...Smelter seg innat kroppen...Og jeg syntes jeg ser smalere ut i overkroppen der denne bh-en er..Litt hold inn effekt :)!

M dekker disse størrelsene: M(70F,75D-F,80C-D,85B-D,90B-C) .

 
Back
Topp