Fantasifull beskrivelse

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
sambo syns jeg er ganske fantasifull i beskrivelse av det jeg kjenner i magen. Har kjent en kribling nå i kveld, på høyre side litt over navlehøyde ( toppen av livmoren er ved navlen). Kjennes litt ut som den kriblingen man får når armer eller bein sover, evt litt som når man tar på en gammel skrukkete ballong og skrukken fjerner seg ( han lurer på hvordan i all verden jeg kan koble magelribling til em gammel ballong).
Vil tro at babyen kommer borti noen nerver eller noe?
Noen som kjenner seg igjen i mine rare beskrivelser, eller kjenner noe ovenfor livmoren?
 
Hvis babyen sparker oppover mot navlen, så kan det godt hende det kjennes sånn ut for deg :)

Synes det er vanskelig å beskrive for andre hvordan det kjennes ut. Varierer litt dag for dag.
 
Jeg føler at jeg har store bobler på innsiden av magen. Litt mer kraftig enn når det bare er luft som beveger seg, så tror ikke det er det. Mannen min sa han merket bevegelse da han tok på magen min i dag, så skulle ikke forundre meg om det er sprellende menneske. :) Har også assosiert det med et lett trykk fra en finger, og som ikke-rytmisk leamus.
 
sambo syns jeg er ganske fantasifull i beskrivelse av det jeg kjenner i magen. Har kjent en kribling nå i kveld, på høyre side litt over navlehøyde ( toppen av livmoren er ved navlen). Kjennes litt ut som den kriblingen man får når armer eller bein sover, evt litt som når man tar på en gammel skrukkete ballong og skrukken fjerner seg ( han lurer på hvordan i all verden jeg kan koble magelribling til em gammel ballong).
Vil tro at babyen kommer borti noen nerver eller noe?
Noen som kjenner seg igjen i mine rare beskrivelser, eller kjenner noe ovenfor livmoren?

Hihi husker jeg synes det føltes ut som en banan som vrir seg! XD
 
Jag tycker det känns som nervryckningar inifrån magen, och ibland som om något petar på mig inifrån. Blev äverraskad hur tydligt det kändes att det är liv där inne :)
 
Back
Topp