Fantaserer 2åringen deres?

Mamman til Pat/Kev

Elsker forumet
Patrick har en utrolig fantasi, kan dikte opp en masse. Alt fra hvor han har vært den dagen til spøkelser,troller.og bjørner...og kan lage en lang historie. De i barnehagen synest dette er så morsomt, og mener det er uvanlig med en slik fantasi i denne alderen, kommer gjerne i litt høyere alder.
Men fantaserer ikke deres 2åring????

Frida er ikke på det nivået. Kan virke som din lille kar er tidlig ute. Hun har god fantasi, men dikter ikke slik som Patrick.

Så bra han har fantasi da[:D] Vi hadde en i barnehagen med livlig fantasi også.. Fikk høre en del rare historier.
Adrian er bare 2 år og 2 mnd,så han snakker ikke så mye at han kan fortelle en hel historie enda[:)]

Patrick snakker ikke rent han heller da... Men vi som kjenner han forstår jo det meste. Føler ikke han er noe lengre fremme språkelig egentlig. Men er litt morsomt at han finner opp ting.

ORIGINAL: Mamman til Patrick

Patrick snakker ikke rent han heller da... Men vi som kjenner han forstår jo det meste. Føler ikke han er noe lengre fremme språkelig egentlig. Men er litt morsomt at han finner opp ting.
Ja det kan jeg tenke meg er morsomt[:D]

Matilde fantaserer også masse [:D] Veldig gøy å høre på når hun lager historier. Men hun har ikke så mye troll og sånt, da. Handler mer om familien og alle kosedyrene sine. Fører lange samtaler med de mens hun leker. Artig alder, dette her.

Hei du!
Joda,fantasien til gutt ungen vår er det ingenting i veien med[;)]  Hær hører vi om alt fra nissen på taket og trolle i ovn...osv...osv. En meget livlig fantasi,det som er litt kronisk er at når han forteller disse historiene sine så får han et så underlig/artig utrykk og blir på en måte sjeiv om munnen,så han "avslører" seg der. Di e no bære hærlig de hær ongan[;)]

tulla mi fantaserer ikke enda,etter hva jeg vet,men så prater hun ikke noe særlig heller da

Back
Topp