Fant ut av det ;)

MalinOGMille

Gift med forumet
Vi fikk barnehage plass for en liten stund siden og jeg sendte inn svaret om vi ville ha plassen (takker ja til plassen, men ønsker å stå på venteliste til høyere prioriterte barnehager)

Nå har jeg fått plass til henne i den barnehagen jeg egentlig ville ha henne inn i så da lurer jeg på om jeg må si ifra til denne andre barnehagen at jeg ikke vill ha plassen allikavell eller går dette av seg selv??

Ikke så god til å formulere meg ser jeg men håper dere forstår det uansett :)

Takker for svar på forhånd

du hadde takket ja til en plass du nå ikke vil bruke?? var det sånn å forstå??

hvis begge er kommunale barnehager så går det av seg selv. (værtfall gjør det det her)

her går det av seg selv, uavhengig av om de er kommunal eller ikke, de samarbeider om opptaket

ORIGINAL: shorty86

Har takket ja til plassen men ville fortsette å stå på venteliste til andre

ORIGINAL: *Isaya*

hvis begge er kommunale barnehager så går det av seg selv. (værtfall gjør det det her)

Den ene er privat

ORIGINAL: Mibah

her går det av seg selv, uavhengig av om de er kommunal eller ikke, de samarbeider om opptaket

håper de gjør det her og da [8D]

Jeg ville for sikkerhetsskyld ha sagt opp plassen, for noen barnehager praktiserer 2/3 mnd oppsigelse, og da kan du risikere å måtte betale i 2 barnehager samtidig.

da vi var gjennom det..så fikk vi vel beskjed mo at det gikk automatisk, men den barnehagen som vi ikke ville ha likevel ville ha det skriftlig..

ORIGINAL: MalinOGMille

ORIGINAL: shorty86

Har takket ja til plassen men ville fortsette å stå på venteliste til andre

ville ringt å gitt beskjed for sikkerthetsskyld..[;)]

Okei, skal jeg ringe ned til selve barnehagen da eller?
[:-][:-][:-][:-]

Fant ut av det, takk for hjelpen [:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp