fant sorte brente partikkler i..

lillivanilli

Elsker forumet
potetmosen i dag...
det var siste pakka med potetmos i skapet..
æsj altså..
jeg som hadde så lyst på det[&:]

noen flere som har funnet uønska ting i maten sin?

en svart kort krølle i salaten fra McDonald.. æsj vil ikke tenke på hvilken kroppsdel den engang har sittet på!!!!!!!!!!!!!

Fant et brukt viskelær i en flaske pepsi, og skrellet av en appelsinbåt i en appelsinjuice...[:'(]

jeg fant en ca 2,5 cm lang grønn larve inni en sukkerert for et par uker siden...jeg var såååååå glad for at jeg, av en eller annen grunn, åpnet den sukkererten før jeg skulle spist den!! har ikke spist sukkererter siden...

fant flere mark mandler pose. æsj[:'(] og som det ikke var nok, alt som var i skapet ble smittet..måtte kaste alt som lå der, gansk mye!!
mandelene har jeg fått tilbake penger på fra butikken, men resten som kostet mye!!

hadde midd i melet en gang... spredde se over heile jævla kjøkkenet[:o] no sjekke i alltid melet godt før i bruka d i nokka...livredd for ta faenskapet[:o][:D]

ORIGINAL: tafas

fant flere mark mandler pose. æsj[:'(] og som det ikke var nok, alt som var i skapet ble smittet..måtte kaste alt som lå der, gansk mye!!
mandelene har jeg fått tilbake penger på fra butikken, men resten som kostet mye!!

måtte kaste alt vi og[&o] dyrt ja! Men tok å skyldte av og frøys ned feks uåpna gryterettposa og slik.... og heiv alt av bestikk osv i vaskemaskina..trur vi kokte nokka og i[:D] va litt av ett styr og blei ikkje kvitt d tvert heller....

Back
Topp