Fant noen turbilder!

Nullenusken

Forumet er livet
Satt og kikket gjennom noen bilder, og fant noen koselige turbilder fra sensommeren!
Bare elsker dette området, og vi går ofte tur der hele året... Både hunder og folk stortrives :)

Andre som har turbilder av tur med hund?

kjempe fine bilder.. gleder meg til sommeren nå..kjempe søt hund også... klem,solf vil bli mamma

[:D]
ikke akkurat turbilder men må jo bare vise frem lille valpen min

han leker med en av svigers sine hunder Sasha

jeg drev å rydda så skulle jeg kaste de putene han ligger på så kastet jeg de på gulvet før de kom i søpla, så sovna han oppå der[:)]

pynta seg[;)]

som sagt ikke akkurat turbilder...
har ikke fått gått så mye tur med camera enda...har bare så vidt begynnt å gå tur med han

men her er et bilde jeg tok da jeg gikk en tur for et par uker siden[:)]

kjempefin hund du har forresten[:D]

Så skjønn valp, Nymse!!!
Savner valpetiden... :) Jenta mi blir straks 3 år hun!

WOW! Du er heldig som kan gå tur med hundene UTEN å ha bånd på de! Hvis jeg tar av båndet på jenta mi, stikker hun[:'(]
Skal se om jeg finner noen bilder senere, er på den bærbare nå, og den klikker når jeg "forlanger for mye av den" [;)][:D]

takk takk[:D]

men det er jo deilig at de blir stor også...

vi skal ha en til om ca 2 år...når svigers sine hunder får hvalper...

heh..eller det kommer litt ann på om vi har fått oss en baby, da må vi se ann situasjonen[;)]
(håper jo egentlig mest på liten baby da[:)])

Jeg ønsker meg desperat  valp igjen... Da vil jeg ha en langhåret lys chihuahua.....
Den store hunden på bildene er bestekameraten min sin golden-blanding....
Min kjære har lovet meg at når vi flytter i større hus, skal jeg få en chihuahua og han vil ha en golden retriever....
Så jeg veeeeeenter og veeeeeeenter på at min kjæres besteforeldre skal ønske å flytte :P (vi skal overta deres hus...)

ORIGINAL: Nullenusken

Jeg ønsker meg desperat  valp igjen... Da vil jeg ha en langhåret lys chihuahua.....
Den store hunden på bildene er bestekameraten min sin golden-blanding....
Min kjære har lovet meg at når vi flytter i større hus, skal jeg få en chihuahua og han vil ha en golden retriever....
Så jeg veeeeeenter og veeeeeeenter på at min kjæres besteforeldre skal ønske å flytte :P (vi skal overta deres hus...)

golden retivere er jo såå fine da
hehe...jeg har såå lyst på en rottweiler  (men det blir maaange år til det...)

så nydelig

Back
Topp