F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Jun 2006 #1 'Må vise dere hva jeg har laget.. JRjr's fire første måneder- klikk her
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 11 Jun 2006 #6 ORIGINAL: Chill24 Næmmen så goooo da!!![:D] Ja, ikkesant? Men var ikke den måten å vise bilder på KUL, vel? Går også ann med opp til 9 bilder[;)]
ORIGINAL: Chill24 Næmmen så goooo da!!![:D] Ja, ikkesant? Men var ikke den måten å vise bilder på KUL, vel? Går også ann med opp til 9 bilder[;)]
Trulte74 Forumet er livet 12 Jun 2006 #7 Er han alltid så blid å fornøyd som på bilda? Storsjarmør[:D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jun 2006 #8 Ja, stort sett alltid blid - men selvsagt enkelte unntak[;)]
Linka Gift med forumet 13 Jun 2006 #9 ORIGINAL: ~Fiorelina~ Ja, stort sett alltid blid - men selvsagt enkelte unntak[;)] Hehe.. hadde forundret meg om han var blid hele tiden ja. Tror alle har sutreperioder innimellom jeg. Har ihvertfall det her. Men utrolig pen er han gutten din. Klemmer
ORIGINAL: ~Fiorelina~ Ja, stort sett alltid blid - men selvsagt enkelte unntak[;)] Hehe.. hadde forundret meg om han var blid hele tiden ja. Tror alle har sutreperioder innimellom jeg. Har ihvertfall det her. Men utrolig pen er han gutten din. Klemmer
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 20 Jun 2006 #11 ORIGINAL: Linka ..... Men utrolig pen er han gutten din. Klemmer Tusen takk - i like måte du!![:D]