Fant ikke kjønn oul

Sol99

Betatt av forumet
Oul idag og lille ville ikke vise seg fram :crybaby2
Har noen opplevd dette og bestilt en ultralyd nærme? Vet ikke hvor fort baby snur seg, fristet til å punge ut og ta en time på fredag :)
 
Oul idag og lille ville ikke vise seg fram :crybaby2
Har noen opplevd dette og bestilt en ultralyd nærme? Vet ikke hvor fort baby snur seg, fristet til å punge ut og ta en time på fredag :)
Skjedde med min første. Var på 3 ultralyder etter oul og det var umulig å se hver gang. Fikk vite det da han ble født da hehe.

Nå er ikke jordmor helt sikker pga for mye navlesnor. Men vi tenker at det nok er en gutt siden vi har 3 fra før. Stresser ikke med å vite kjønn. Hadde ihvertfall ikke betalt masse penger for å vite :shy:
 
Har ikke klart å se det med mine 4(eller nr 3 fant vi det ut i uke 37, så ganske sent da). Håper se klarer se det denne gang, men hvis ikke så kommer jeg ikke til å ta noen ekstra private ul. For er ikke sikkert de kan se det da heller, så da blir det bortkastede penger. Men det å vite kjønn er jo viktigere for noen enn for andre, så her må du bare kjenne på det selv. Men tenker det er viktig å være forberedt på at du kanskje ikke får vite det selv om du bestiller privat ul :)
 
Vi har heller ikke fått et klart svar....2 ul etter ordinært, fortsatt uvisst.....jeg tror gutt da vi har 3 fra før, men kjenner at det ikke gjør noe lengre....bare han/ hun er friske så er jeg fornøyd
 
Fikk ikke vite sist, bestilte privat et par dager etterpå hvor det ikke var noen tvil!
Hvis du er nysgjerrig så ville jeg bestilt privat.
 
Back
Topp