fant ikke hjertelyden :(

ThisIsMe

Glad i forumet
Var på 1 kontroll i dag, og legen fant ikke hjertelyden :( Og jeg som hadde gleda meg så fælt. Huff ja. Er 12 uker på onsdag, så på neste kontroll i januar burde jeg vel høre noe :confused:

Ikke uvanlig.. Fikk veldig varsel av min lege når jeg var der 12. uke at det er like ofte hu finner den som at hu ikke finner den. :)

Dessuten så er ikke leger så dreven på det å finne hjertelyden :P

Da jeg var hos jm i ca uke 10 så ville hun ikke prøve å finne den engang.. fordi det var ofte vanskelig å finne når man var så kort ( var jo enda kortere enn deg) og da var det mange som ble redde for at det ikke fant den.. og panikkbestilte time til Ul og sånt... så hun ville faktisk ikke prøve engang...!!

Men forstår jo at du lurer...
Håper alt står bra til med nurket ditt :)

så kjedelig da.....
jeg skal gå til jordmor jeg, ikke lege noe mer...

var hos jm i går på første kontroll,11 uker,hun fant hjertelyden etter litt leiting :)

Var på 1 kontroll i dag, og legen fant ikke hjertelyden :( Og jeg som hadde gleda meg så fælt. Huff ja. Er 12 uker på onsdag, så på neste kontroll i januar burde jeg vel høre noe :confused:

Fant ikke hos meg heller, var 13 uker på vei :)

Jordmor fant ikke hjertelyd hos meg da jeg var 13-14 uker på vei, men UL ved 14+5 viste en sprell levende krabat :)

Takk for at dere svarer jenter. Vet jeg ikke burde være bekymret. Men neste gang blir det vel litt lyd i den høytaleren tenker jeg :)

Det er ikke så uvanlig at de ikke finner den :) De finner den nok neste gang skal du se ;)

Jeg hva 12 uker og legen ville ikke prøve engang, for det hva likson ikke dema felt og drive å finne slikt :) men nor jeg hva over uke 15 kunne han fint prøve :) men igjen lovet ingen ting sir han heile tiden :)))

Back
Topp