Fant ikke hjertelyd i dag

~Kathrine~

Forumet er livet
Så vi har mistet.

Skal på sykehuset å "ta det bort" på torsdag.

Ønsker alle lykke til videre :)

Vi er helt knust nå :(
Har ikke så mye mer å si.... uff dette var innmari leit!

:-(   uff skjønner godt du har det vondt nå... vet ikke hva jeg kan si... sender deg en klem og håper at en ny spire vil feste seg snart!

:-( 10 uker også da :-( Det var langt kommet for å miste....er så unødvendig at det skal skje så seint...huff, håper en ny spire sitter hos deg fort...men skjønner at akkurat nå er bare alt trist og leit og det vil det være en stund :-( Skulle ønske alle fikk beholde spirene sine...

Huff, det var trist å høre! Jeg kjenner så godt til følelsen :( Ønsker deg masse lykke til på torsdag og i tiden fremover. 

Nei, huff så trist å lese! :( dette skal jo ikke skje! Virkelig ikke! Ta godt vare på hverandre. Sender deg en stor klem og håper neste spire sitter snart og holder seg der i 9 mnd! :)

Takk alle sammen :)

Tårene bare renner og renner.... alt ble så tomt, alle planer og drømmer ble knust og ting er bare tungt nå!
Vi skal prøve igjen.. men det hjelper ikke å tenke på akkurat i dag.

Nå skal ALLE januar spirer sitte fast... herved vedtatt!!!!

Så utrolig leit. Sender deg en god klem og nuss i pannen. Håper dere lykkes snart. Klem.

Så trist :( har ikke ord så sender deg heller en god klem. Ta vare på hverandre nå.

Åh nei åh nei Dette ville jeg ikke høre. Mange varme tanker til deg. Håper at vi Ikke hører om fler nå. Snufs.

Uff, dette var virkelig trist å lese. Håper neste spire sitter i 9mnd!

Helt forferdelig! Føler med deg! Stor klem til deg!!

Dette var trist lesning. Også så langt på vei :( Det skulle rett og slett ikke vært lov!
Vi må holde sammen, selv om noen detter ifra.
Krysser fingre og tær for alles spirer, og for at det igjen klaffer for dere så fort som dere ønsker, Kathrine!
Klem fra meg!

Dette var trist lesning. Også så langt på vei :( Det skulle rett og slett ikke vært lov!
Vi må holde sammen, selv om noen detter ifra.
Krysser fingre og tær for alles spirer, og for at det igjen klaffer for dere så fort som dere ønsker, Kathrine!
Klem fra meg!

Nei så utrolig trist :( Det viser bare at det aldri er noe garanti dessverre:( Pass godt på hverandre. Så ønsker jeg deg masse lykke til med neste spire og håper den sitter ut tiden sin<3>

Det va trist å hør :(  Håpe du har støtte rundt dæ i tia her å at det går bra me dæ :) Sende en trøsteklæm æ,ord blir så fattig i en sånn situasjon :)

smurf-i-magen skrev:
Nei, huff så trist å lese! :( dette skal jo ikke skje! Virkelig ikke! Ta godt vare på hverandre. Sender deg en stor klem og håper neste spire sitter snart og holder seg der i 9 mnd! :)

*klem*

Så trist! En stor klem til deg..

Kondolerer med tapet ditt, føler virkelig med deg!

Takk igjen alle sammen..
Klarer ikke å la vær å komme inn her!

Dere er så snille og gode, det hjelper på en svart dag som dette.

Klemmer tilbake til alle sammen.

Back
Topp