fant ikke fosterlyd..

Ena

Elsker forumet
kom nettopp hjem fra legen. var på kontoll og alle prøvene fra forrige gang var helt fine! men da han skulle høre om han fant fosterlyd, fant han ingen..jeg er 13 uker på vei, så han tok en ny graviditetstest og den var heldigvis positiv! ble litt skremt, for mens vi satt og ventet på prøven, så fortalte han at foster kunne dø i livmoren...off..så jeg fikk ny time om to uker til å høre på ny...håper d går bedre da..

Ane

Men han sa vel også at det er vanlig at de ikke hører noen fosterlyd også? Har hørt om mange som bare er 13 uker på vei, og ikke fått hørt noe, så har de vært på ultrlyd og både sett og hørt knøttet. Det er mange her inne som ikke har hørt noe før uke 15-17 har jeg sett. Så du kan nok ta det med ro. Hvis han hadde grunn til bekymring ville han vel henvist deg videre. [:)]

Legen min hørte ingenting før i uke 22 han.... DET er sent!!!

ja han sa d..okay ja da kan jeg ta d litt mer me ro..[:)] ja om testen ikke hadde vært positiv ville han sende meg inn til sykehuset..

å? så sent ja..hm..

ja. det var det. hørte ikke noe i uke 13, men sa det ikke var normalt, også hørte han ikke noe i uke 19, det var to dager før jeg skulle på ultralyd, så han tok det ikke så tungt da.... men nå hører vi det fint hver gang[:D]

Bare regner med at det er ganske normalt, for jeg er i uke 14 nå, og skal til jordmor på fredag, og hun sa at det ikke var sikkert vi hørte noe fosterlyd da, sånn at jeg ikke ble skremt. Tror nok fortsatt at han ville henvist deg videre Ane, hvis han trodde noe var i veien. [:)]

okay [:)] men d er jo bra! da får jeg vente i spenning [:)]

Det er dårlig av en lege og sitte sånn å skremme deg. Min lege ga klar beskjed på første kontroll at han ikke ville lytte etter fosterlyd før jeg hadde vært på ultrlyd. Dette nettopp for at jeg ikke skulle bli unødvendig bekymret.

Ta det helt med ro Ane, alt får nok kjempefint[:)] [:)]

Må si meg helt enig med Nistelin her, alt er sikkert i skjønneste orden[:)]

Hei hei!
Ikke vær redd det er fortsatt tidelig å høre. Jeg var også til legen for å høre hjerte lyd men hørte ingenting. En uke senere hørte vi det... ikke vær bekymret...
Lykke til!

jeg var på kontroll i uke 14.da fant legen ingen fosterlyd.småen hadde kanskje gjemt seg?? legen sa at det kunne være vanskelig å finne lyd så tidlig, han sa det var ikke noe å bekymre seg over.....

Hos meg fant de ikke hjertelyd i uke 20[:-] Ingen grunn til bekymring. Han hadde henvist deg videre hvis det var grunn til bekymring[;)]

Jeg fikk ikke høre noe hjertelyd før jeg var mellom 15-16uker. Jormoren min sa at det var da de kunne begynne å høre noe. Ikke før...

takk skal dere ha alle sammen [:D] går nok bra ja! gleder meg vertfall til å høre..[:D]

Det høres ut som om legen din er en giga tosk! Man skal jo ikke si slikt da.. Herregud.. Men hvertfall.. Hos meg hørte legen ingenting før uke 16.. Så du trenger nok ikke bekymre deg.. [:)]

Back
Topp