Fant hjertelyden til frøet mitt i dag <3

Lykke-Li

Forelsket i forumet
Prøvde Babywatcheren min i dag, mest for moro skyld.
Men jammen fant jeg ikke hjertelyden til lille frøet nesten med én gang. Synes det var tidlig (9+5), men det er kanskje vanlig andre gang?
Den lå mellom 165 og 170 slag og er den mest fantastiske lyden jeg vet om.
Sukk, tenk at den lille spiren der skal vokse seg til en sånn skravlete 2-åring som han som løper rundt her.
(Og enda større da selvsagt). What a day!

P.S. Orker ikke en lang diskusjon omkring bruken av doppler, ville bare dele denne gledelige opplevelsen. <3

så gøy! :love2 gleder meg sånn til å kunne høre selv også!! Har ikke fått med meg at det skulle være noe å diskutere en gang..:p

Kjekt å høre at du har hørt den så tidlig!! :D jeg gleder meg SÅNN til å bruke min også! :D

Så herlig :) :)

Fant fram min her om dagen jeg også, og prøvde (samme dag som hjertet ble sett på UL, sånn at jeg ikke skulle bli paranoid om jeg ikke fant :p) Fant selvsagt ikke noe lyd, er bare 7 uker på veg.. Fant i uke 9-10 sist :)

Så koselig da :-))) Er 9+5 i dag jeg. Har veldig lyst til å høre hjertet. Var på tidlig ul i uke 8.. Men vil veldig gjerne høre det igjen. Hvor kjøpte du den du bruker? Jeg har en type, men den funker ikke så tidlig tror jeg ikke.

Så koselig da :))) Er 9+5 i dag jeg. Har veldig lyst til å høre hjertet. Var på tidlig ul i uke 8.. Men vil veldig gjerne høre det igjen. Hvor kjøpte du den du bruker? Jeg har en type, men den funker ikke så tidlig tror jeg ikke.

Jeg har den som heter MAS Babywatcher. Kjøpte den på hjemmesiden til produsenten for ca. 3 år siden, men tror ikke de sender ut lenger. De selges også brukt på finn.no, prøv å søke 'baby watcher' så får du opp noen.
Jeg liker den fordi den har display der hjerterytmen vises. Da er det ikke noen tvil om at det er lille frø og ikke min egen puls jeg hører. :)

Så moro :)
Skal selv kjøpe doppler snart. Tror jeg hørte fra uke 8 sist.

Så gøy :-) da kanskje jeg snart kan prøve å høre etter hjertelyden her og :-)

Flere som har funnet hjertelyd med doppler? Kjøpte meg i dag. Er 11+1, men hørte bare min egen puls. Ble ikke nervøs eller noe, men hadde såååå lyst å høre.

Flere som har funnet hjertelyd med doppler? Kjøpte meg i dag. Er 11+1, men hørte bare min egen puls. Ble ikke nervøs eller noe, men hadde såååå lyst å høre.

Pass på å bruke gel eller vann når du bruker doppleren. Trykk den ned heeeelt nede rett over skambenet og bruke god tid når du beveger og hør godt etter, da tipper jeg du finner den :)

Jeg holdt på veldig lenge uten å høre , men er ikke akkurat slank heller så det spiller vell også inn :)

Back
Topp