Fant hjertelyden!!!!! Og ett lite spm

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Fant endelig hjertelyden til lille bølle... Jeg har den angelsounden med display som skal vise hjerteslagene... Men selvom jeg hører lokomotivet tydelig kommer det ikke no tall opp:( hvorfor!? Er d no spes jeg må trykke på???

Kan være det ikke er høyt nok? Nært nok til at maskinen klarer å telle? hmm

Fant ikke noe i ruksanvisningen der jeg sjekka først..... Hmmm ja kanskje d er for " lavt" enda da:) jaja overlykklig for å høre lille bølle iallfall:D

Utifra google så sier flere med erfaring fra denne at det ikke er sterk nok lyd, når den ikke vil vise tall i displayet! :)

Fant endelig hjertelyden til lille bølle... Jeg har den angelsounden med display som skal vise hjerteslagene... Men selvom jeg hører lokomotivet tydelig kommer det ikke no tall opp:( hvorfor!? Er d no spes jeg må trykke på???

Jeg opplever det samme, og jeg tror det bare er lyden som er litt svak. Når jeg tester på mitt eget hjerte, så kommer det opp i displayet. i dag fikk jeg opp 104 i displayet på en av babyene, men det er for lavt til å være riktig, så jeg tror rett og slett den ikke fanget opp alle slagene! :) De fleste gangene får jeg ikke opp noe hjertefrekvens i displayet på babyene, men en gang fikk jeg opp 150 uten at jeg hørte noe selv!!!

Jeg tror bare det bare er for tidlig til at den kan vise en stabil frekvens. Vi får lytte inntil videre og kose oss med det!

Back
Topp