Fant hjertelyden med doppler nå ❤❤❤

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Er 8+1 og har så milde/lite symptomer denne gangen og begynte bli redd for MA. Og etter mye om og men her på morgenen fant jag hjertelyden og jeg er sååååå letta!! Fyttikatta som jeg hater de 12 ukene her altså, konstant leve i uvisshet og kjenne etter symptomer :/ Men nå kan jeg slappe av litt. TUL tirsdag når jag er 9+0 og håper på å se en liten bamsemums vinke til mamma ❤

Er 8+1 og har så milde/lite symptomer denne gangen og begynte bli redd for MA. Og etter mye om og men her på morgenen fant jag hjertelyden og jeg er sååååå letta!! Fyttikatta som jeg hater de 12 ukene her altså, konstant leve i uvisshet og kjenne etter symptomer :/ Men nå kan jeg slappe av litt. TUL tirsdag når jag er 9+0 og håper på å se en liten bamsemums vinke til mamma ❤
Herregud så gøy! :)❤️ Tror ikke jeg tør å kjøpe meg doppler :nailbiting:

Herregud så gøy! :)❤️ Tror ikke jeg tør å kjøpe meg doppler :nailbiting:
Kjempeherlig! Har kjent skikkelig angst ett par dager nå for jeg har tenkt at tenk om det ikke er noe inn i der, så det var så godt å høre hjertet nå ❤
Doppler er ikke for alle og det er viktig å tenke seg godt om innen man bestemmer seg for å kjøpe en.

Last edited:
Kjempeherlig! Har kjent skikkelig ångst ett par dager nå for jeg har tenkt at jag om det ikke er noe inn i der, så det var så godt å høre hjertet nå ❤
Doppler er ikke for alle og det er viktig å tenke seg godt om innen man bestemmer seg for å kjøpe en.
Godt du fant den da ❤️

Så fantastisk, og få bekreftelse på liv da :D :love017:Heartred

Jeg håper, og få det samme hos legen i dag. Klarer liksom ikke helt å slappe av før jeg har hørt fosterlyden jeg heller. Ligger alltid en uro i bakhodet, og følger meg som en skygge :(

Åh, nå må jeg sette igang med å lete frem doppleren min! Aner ikke hvor den ble av etter at vi flyttet...

Åh, nå må jeg sette igang med å lete frem doppleren min! Aner ikke hvor den ble av etter at vi flyttet...
Jeg har ikke rotet min bort under flytting, men den er sporløst forsvunnet likevel :o
Har hatt den med når vi har reist til Svigers for å vise fosterlyden osv.
Og den ligger mulig enda i eller annen bagg jeg har brukt for 2-3 år siden :o
Irriterende når man vet man trenger den

Back
Topp