Fant hjertelyden <3

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
I dag 10+1 fant jeg hjertelyden hjemme med dopler.:love7Fantastisk deilig følelse når den er bekreftet.:D
Jeg har lett før uten å finne men jeg har lett for langt ned.:pFant den mye lengere opp en ventet.
Skal på ul om 3,5 uke og gleder meg så!:D

Jeg har lyst prøve selv, men ser for meg jeg får noia hvis jeg ikke får til:hilarious: får se om jordmor prøver til uka :) har jo sett hjertet banke på UL, men fikk ikke høre det, så det hadde vært stas;)

Åh det er så fint å høre den [emoji7] jeg er 8+4 idag og fant første gang 7+5[emoji173]️ Nå finner jeg den hver gang jeg prøver

Så koselig:happy:

Bare undrer; Jeg leste at man skal være forsiktig med å bruke dobler flere ganger pga fostervannet og babyen blir oppvarmet fra bølgene fra dopleren noe som ikke er bra. Fler som har hørt?

Bare undrer; Jeg leste at man skal være forsiktig med å bruke dobler flere ganger pga fostervannet og babyen blir oppvarmet fra bølgene fra dopleren noe som ikke er bra. Fler som har hørt?
Har jeg også hørt. Så lenge man begrenser bruket og ikke holder på så lenge av gangen går det greit[emoji4]

Man hører så mye rart.:) Er sikkert ikke bra å overdrive, som med det meste. Brukte denne da jeg var gravid med 2 åringen og har bare god erfaring.:)

Back
Topp