Fant hjertelyd! :-)

Giggle

Flørter med forumet
Er sååå glad nå, vært uggen og kvalm, og ikke minst trøtt hittil i sv.skapet.:dead: Aldri vært før, så den var ny. Men f.o.m lørdag har formen vært stigende, og jeg har blitt den moren for de 4 andre barna våre jeg vil være. Men så slo det meg at "herregud, denne kvalmen gikk fort over. Er det normalt?" Så da ble jeg nervøs da, selvfølgelig:nailbiting: så da fant jeg doppler i skapet i stad fra det herrens år 2009 og søkte i vei. Og der rett over skambeinet, (kan'ke noe bedre ord:facepalm:) slo verdens fiiiineste lyd rett imot meg!:Heartbigred herregud, dette er like stort hver gang! På tide å bestille seg sv.skapskontroll da kanskje:smiley-ashamed005 Er 9+5 i dag. Tidligste jeg har funnet før er 11+2.

Ååå.. Fortsatt to uker og en dag til jeg skal på TUL.. Går så sakte. Hadde det vært en garanti for at jeg kunne hørt og sett det nå, så hadde jeg bestilt privat, men fins dessverre ingen slik garanti. 6+1.
Tida går saaaakte når man venter på slike ting ja, det er helt sikkert:( men jeg er sikker på at ting er i skjønneste orden hos deg:happy:

Gratulerer så mye :D

Hører bare min egen, dritirriterende

Back
Topp