Fant hjärtljud 9+1!

nallepia

Elsker forumet
Junibarna 2019
Hoho nå smiler ho mor!! Vänta till 10+1, vem prövar jag å lura?! Det är som å vänta till IKM med å ta en graviditetstest :laughing025

Måtte finne frem dopplern idag med... 2 dager siden jag prövde sist, men hade good feeling idag så måtte pröva igen, og jaggu var det inte 100 bittesmå galopperende hester inni magen min!!! Väääärldens koseligeste lyd! Fick den tom på film :happy093

Hoho nå smiler ho mor!! Vänta till 10+1, vem prövar jag å lura?! Det är som å vänta till IKM med å ta en graviditetstest :laughing025

Måtte finne frem dopplern idag med... 2 dager siden jag prövde sist, men hade good feeling idag så måtte pröva igen, og jaggu var det inte 100 bittesmå galopperende hester inni magen min!!! Väääärldens koseligeste lyd! Fick den tom på film :happy093
Så herlig da! Så deilig å kunne lurhøre litt på den lille der inne:Heartred

Så herlig! Hva er dette for et apparat, denne doppleren? Ala "Angelsound"? :)

Jag har en fetal pocket doppler, sonoline B. Ligner på den jordmor mi har. Väldigt förnöjd med den. Hade en angelsound förr men likte ikke att du måtte ha höretelefoner til den. Den jag har är högtalaren i selve doppleren.

Ha helt magisk! Och veldig deilig för nervene att kunna snike litt och höra liv! Då kan man ta det med ro en stund till :Heartpink
Hvor ca hadde du doppleren? Prøver og prøver! 9+4 idag

Herlig! [emoji7] Jeg skal hente doppler hos er familiemedlem i dag, og er spent på om jeg hører noe så tidlig eller ikke. Er 8+6.

Så herlig :Heartred jeg fant den også i går (10+2), har hatt en litt dårlig følelse i noen dager så det var magisk :Heartred

Hvor anbefales å kjøpe doppler? Er ebay fyfy her da? :p

sikkert noen som skriker och hyler att man ikke skal köpa från ebay, men jag köpte min där. Fetal pocket doppler sonoline B heter min. Funker som bara det. Finns en sonoline C nå med fargedisplay och hjertefrekvens på bilde, men jag henger meg ikke så veldig opp i frekvensen som står. Den får jordmor ta sig av. Jag nyter bara lyden :Heartred

Back
Topp