Fant ett utrolig søtt bilde:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Fant dette på ei nettside:)

Naaaw <3 koselig bilde! :)

Nommin =)

Nååårh, så utrolig søtt :love7 Og for en flott pus du har;) Har 2 katter jeg også, hu ene er norsk skogskatt:p Kjempe nydelig, men røyter som en kost! Pappaen her i huset vil ikke ha kattene liggende med unga, aner ikke hvorfor. Han synes bare ikke noe om det sier han:( Jeg er kattemenneske og han hundemenneske, kanskje derfor:)

Nååårh, så utrolig søtt :love7 Og for en flott pus du har;) Har 2 katter jeg også, hu ene er norsk skogskatt:p Kjempe nydelig, men røyter som en kost! Pappaen her i huset vil ikke ha kattene liggende med unga, aner ikke hvorfor. Han synes bare ikke noe om det sier han:( Jeg er kattemenneske og han hundemenneske, kanskje derfor:)

Det er ikke ungen min, jeg fant det på nettet:-)
Synes det var så søtt:-)

Når moren min levde drev hun perseroppdrett, vi hadde 30 katter når jeg var lita :drunken_smilie

Haha, aaaah, føler meg bra blond nå, men var ett skikkelig søtt bilde<3<3<3<3

Hihi, gjør meg ingenting;) Jeg er ett selverklært kinderegg;) Brun utapå, men lys inni;);):p laughing7 :laughing002

hihi :welcome

naw, så kosemose det så ut da! Her har jeg kattenett på vogna til snuppa når hun sover ute, vil ikke ha Mao (katta vår) oppi der nei! ....ikke andre katter heller for den saks skyld! :p Han satte for øvrig på trapperekkverket å vaska seg da jeg satte Hermine ut for å sove i sted, og plutselig setter han i å slikke på metallet på snøskuffla, kunne blitt KATTAstrofalt det ja! :laughing025

Hahaha, jeg tror jeg dævver :laughing025 :laughing005 :laughing014 :laughing021

Hehehehe :D

Back
Topp