Fant en løsning på kvalmen

Bkno1610992

Andre møte med forumet
Ble akutt ille plaget med morgenkvalme for en ukes tid siden, noe som er utrolig upraktisk på tidligvakt på jobb da jeg jobber på en liten café og jobber alene de første timene. Gikk i grundig søkemodus på nettet etter kjerringråd og fant Sea-bands på apoteket, armbånd som trykker på et spesielt punkt på håndleddet for å motvirke kvalme. Gjett om de funka!:love017 Om det er placebo-effekt eller om de faktisk fungerer er uvisst, men jeg har iværtfall ikke vært kvalm etter jeg begynte å bruke de:happy093
Kjøpte reisesyketabletter itillegg, men lite visst jeg at man ikke kunne kjøre bil etter å ha tatt de:hilarious:
 
Oj det skal jeg virkelig teste ut om jeg blir like plaget som sist gang .. sist graviditet var jeg så kvalm de første mnd at jeg ikke klarte verken spise, tenke på mat eller lukte mat.. gikk helt i stå på mat fronten :arghh:
 
De brukte jeg sist også. fungerte fint den uken jeg var dårlig :)
 
Jeg ligger med seabands nå. Husker der hjalp forrige gang, men da var jeg ikke like dårlig som nå.

Håper håper håper det hjelper meg også. Femte dagen på rad at jeg tilbringer omlag 22 av døgnets timer i senga.
 
Flydd rundt med seabands de siste dagene jeg og. Demper hvertfall såpass at jeg ikke spyr...
 
Så bra det hjelper! :D
Det har aldri fungert for meg.. har prøvd bånd, akupunktur, te, reisesyketabletter (fått godkjent av lege), Refleksologi osv.
Når kvalmen først setter inn her så blir den.
 
Back
Topp