Fant en fin statistikk

Fantastisk <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Er 5+4 i dag og tror aldri jeg har kommet så langt før. (ikke visst hvor langt på vei jeg har vært de andre gangene). :) Kjenner jeg blir mindre og mindre nervøs hver dag, men da blir også fallhøyden desto større da... :( Men veldig spennende altså. :)
 
Er 5+4 i dag og tror aldri jeg har kommet så langt før. (ikke visst hvor langt på vei jeg har vært de andre gangene). :) Kjenner jeg blir mindre og mindre nervøs hver dag, men da blir også fallhøyden desto større da... :( Men veldig spennende altså. :)
Denne gangen går d bra for oss alle skal du se:)
 
Er 5+4 i dag og tror aldri jeg har kommet så langt før. (ikke visst hvor langt på vei jeg har vært de andre gangene). :) Kjenner jeg blir mindre og mindre nervøs hver dag, men da blir også fallhøyden desto større da... :( Men veldig spennende altså. :)
Var ikke du også med på oktober gruppa eller husker jeg feil?
 
Ja den var d..Blir litt beroliget av å lese den <3
Ja, man blir det :) Jeg gleder meg egentlig nesten litt mer til å komme over faren for kjemisk enn 12 uker!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Men jeg er bare 4+5...


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Leste feil, men du er jo snart på 5 da:) To dager så er du over den..Jeg har testet hele veien frem til i dag for å følge m å være sikker selv..Er i dag 5+1 ut fra mens..
 
Leste feil, men du er jo snart på 5 da:) To dager så er du over den..Jeg har testet hele veien frem til i dag for å følge m å være sikker selv..Er i dag 5+1 ut fra mens..
Jaa :) Men på appen står det du er i uke 5 men 4+5 på vei? Skjønner ikke helt det :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Eg gruer meg til den kommende uken eg, for eg mista i uke 6 sist gang.. så neste fredag då kan eg puste letta ut :p hehe :)
 
Var ikke du også med på oktober gruppa eller husker jeg feil?

Juni og november. :)

Men jeg sluttet på pilla i juli og eneste blødningene jeg har hatt er de gangene jeg har mistet, og derfor har jeg ikke hatt peiling på hvor langt jeg egentlig har vært. Man gir litt opp testing på el og graviditet når man tester i blinde. :p men tror egentlig begge var før uke 5.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 5+4 i dag og tror aldri jeg har kommet så langt før. (ikke visst hvor langt på vei jeg har vært de andre gangene). :) Kjenner jeg blir mindre og mindre nervøs hver dag, men da blir også fallhøyden desto større da... :( Men veldig spennende altså. :)
Denne gangen går det sikkert bra <3
 
Jada, vi håper jo det... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den likte jeg :)
 
Juni og november. :)

Men jeg sluttet på pilla i juli og eneste blødningene jeg har hatt er de gangene jeg har mistet, og derfor har jeg ikke hatt peiling på hvor langt jeg egentlig har vært. Man gir litt opp testing på el og graviditet når man tester i blinde. :p men tror egentlig begge var før uke 5.


Sent from my iPhone using BV Forum
Er kun den blødningen jeg har å gå etter også så etter legebesøk i dag så blir jeg henvist til tidlig ul for å finne ut eksakt hvor langt jeg er på vei..
 
Back
Topp