Fant Bonbon søppeldynga på butikken idag

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jiiiis, det var godt det!! :D bare måtte ha!

Har dere fått noen mat-diller enda?
Ved siden av søppeldynga som jeg ble HELT hekta på, så har jeg en periode hvor jeg syns crabsticks på skiva er nydelig ;) (det artige er at jeg har vært like hekta på crabsticks rundt denne tiden med de to andre også ;) )

Ikke noe foreløpig. Blir spennende å se. Med frøkna hadde jeg oppheng på isbiter og knust is. Altså bare vanlig vann i. Kunne ikke få nok! Holdt på å hoppe ut av bilen og rydde hele vidda da vi kjørte over fra Drammen til Bergen 35 uker på vei :-0

Jeg var helt utrolig hekta på syltagurk med forje !
Nå er det salt! Må bare ha noe som er salt, heletiden :) mulig det har noe med at jeg er i Spania ;)

Reker var det forrige gang. Jeg var student og kjøpte ferske reker som jeg skrelte i skolelunsjen

Det begynte med epler sist gang, men hadde ikke noe dilla etterhvert. Eller jo, nå kom jeg på noe. Vørterøl ... Måtte jeg bare ha. Hver eneste gang jeg var i butikken, kjøpte jeg 6 stk, de holdt i maks 2 dager. Nå har jeg begynt med det igjen, kom meg ikke forbi der ista. :)

Det begynte med epler sist gang, men hadde ikke noe dilla etterhvert. Eller jo, nå kom jeg på noe. Vørterøl ... Måtte jeg bare ha. Hver eneste gang jeg var i butikken, kjøpte jeg 6 stk, de holdt i maks 2 dager. Nå har jeg begynt med det igjen, kom meg ikke forbi der ista. :)

Vørterøl tror jeg aldri jeg har smakt. Smaker det øl? Har smakt ingefærøl da, men det er jo BRUS :P

Jiiiis, det var godt det!! :D bare måtte ha!

Har dere fått noen mat-diller enda?
Ved siden av søppeldynga som jeg ble HELT hekta på, så har jeg en periode hvor jeg syns crabsticks på skiva er nydelig ;) (det artige er at jeg har vært like hekta på crabsticks rundt denne tiden med de to andre også ;) )
e36a089d6ef6488db6e324f04d90b7c0

Mmmmm! Tax free på veg frå ferie er digg!

Back
Topp