Fant babyhjertet!

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Hei!

I går fant jo ikke legen min hjertelyden til babyen min, og jeg ble redd selv om han insisterte på at det absolutt ikke var grunn til bekymring. Jeg endte opp med å kjøpe en Doppler til 349 på Teknikmagasinet i stad, har grublet og grublet i dag, og magefølelsen min sier at alt er bra, men jeg måtte bare.

jeg finner min egen hjertelyd med en gang (den fant også legen, og sa man hørte den gjennom morkaka), men etter en liten stund så fant jeg en mye raskere, galopperende lyd. Dette må jo bare ha vært babyhjertet inni der :) det var en deilig følelse og jeg smilte fra øre til øre. Det var ikke så mange sekunder jeg hørte den, men dette må da være et godt tegn?

å, babyen MIN

Det hørtes ut som et godt tegn ja :)

Verdens nydeligste lyd <3

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Åh deilig da :)
Jeg fikk min doppler i posten i går og prøve den ut men fant ikke noe lyd :/ Jeg er bare 10 + 5
så er nok enda tidlig, så hjelper det nok ikke på at kroppen er sliten etter en uke med influensa så jeg
prøvde ikke så lenge..

Åhh så hærligt! Er fantastisk følelse å høre den lyden!! Vi har enda ikke fått hørt den, men har vert på ul, så vet det er et magetroll inni der:)

deilig! ..

Ja, det var nydelig å finne den, og spesielt etter at mini gjemte seg i går da legen lette. Må si babyhjertet høres lettere stresset ut, men det er jo så fort det skal slå :-)

Så herlig da! :-)
Selger de dopplere overalt, i sånne tekniske/elektriske butikker?
Babybutikker?

Jeg har ikke sett det i vanlige el-butikker nei, og Babyverden hadde det ikke,men så så jeg ei her som hadde kjøpt på Teknikmagasinet,så da fartet jeg dit da jeg ble stressa i dag :-) og den kostet jo bare 50kr mer enn den folk her har bestilt på nett, ikke så aller verst med 349kr syns jeg. :-)

Jeg kjøpte angelsound på ebay til ca. 150 kr inkl frakt :) Om man ikke trenger den med en gang :)

Back
Topp