fano

t.t.h.

Elsker forumet
hvordan går det med ruginga??[;)][;)]krysser alt for deg snuppa,dere fortjener virkelig en positiv test[;)][;)]heier på deg.

Signerer t.t.h.. Heier kjempe masse på deg.. [:D]

Ååååhh, egen tråd og greier 
Jeg ruger som bare det, men er nok litt skeptisk må jeg si. jeg ville gjerne at de skulle dyrke eggene mine til dage etter for og se om cellene fortsatte og dele seg, mend et gjør de vistt ikke på riksen [:o] Av en eller annen grunn går jeg og tenker at de døde ut rett etter de ble satt inn, men håper jeg tar feil. Det siste egget som også overlevde ble fryst ned når det var 5 delt, men det hadde trukket seg tilbake til 4 delt, altså 1 celle døde istedenfor go dele seg så jeg er litt pesimist enda, men håper det forandrer seg

Å, fano - jeg heier på deg[:)]

Prøv å tenke positivt - de to eggene som ble satt inn var jo perfekte, de hadde ikke gått tilbake i antall celler[:)]

Har en god følelse på deg, jeg[:)]

Tenker på deg jeg også....

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Å, fano - jeg heier på deg[:)]

Prøv å tenke positivt - de to eggene som ble satt inn var jo perfekte, de hadde ikke gått tilbake i antall celler[:)]

Har en god følelse på deg, jeg[:)]

ORIGINAL: Nesing

Krysser alle fingre og tær for at dette går veien ! Du har satt inn to gullegg, så ikke bruk energi på det ene som ikke ble satt inn nå. 

sign

Back
Topp