Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ooooh egen tråd og greier [:D] Nå har jeg vært på UL. ikke mye svar og få noen steder, blir veldig forvirra. Jeg blør ikke nå og han kunne ikke finne blod i livmorhulen, det er jo positivt. Eggposene mine har vokst bra og begynner og nærme seg 18 som visstnok er normalt? Jeg skal sette eggløsningsprøyta på søndag og ta ut egg på tirsdag. Da er planen og sette inn egg på torsdag om vi får noen som blir befrukta. Jeg var også ganske hard nå og jeg forlangte og bli mere utredet hvis dette ikke funket. Som jeg sa til legen så er det noe galt, hva vet jeg ikke, men jeg føler at det er mer som kan bli sjekket. Da sa han at hvis dette ikke klaffet så skulle jeg få time på poliklinikken så vi kunne drøfte alt som har skjedd og en mulig plan og videre utredning. Da kan det kanskje være en mulighet for et 4 forsøk hvis de finner noe som kunne vært unngått, det lovet han ikke men sa at det kunne kanskje være mulig. Men et sånn forsøk må jeg eventuelt betale for selv. Vi får nå se. Dette ble kanskje litt langt, men men.
Uansett, bra du ikkje blør i livmorhula då[:D] Blir spennande neste veka for deg! Slår nok følge me då, antan blir det uttak mandag eller tirsdag, veit meir i morgon[;)] Håper veldig på mandag, men er heilt greitt med tirsdagen og[:D] Skal bli koselig å ruge med deg!! Satser på at det her går i boks, dette forsøket! Så dere slepper noe mer!
18 mm tror jeg [:D] Håper dette klaffer nå ja, kjenner at jeg er sliten, frustrert og lei[:o]. Alt jeg vil ha er en liten baby......Håper dere slipper og gå gjennom så mye og at det klaffer på 1 forsøk. koselig og ha noen og ruge med og dele symptomer, hihi [:D]
Huff..[&o] Ja, eg håper dere slepper slitet lenger! Det må jo være deres tur no!!
Ja, håper eg slepper å streve mere. Men er jo ingen garantier for at det skal klaffe for oss no, men prøver jo å holde oppe motet da!
Me skal få det så koslig i lag som rugere, hehe, blir godt å ha noen å ruge med syns eg jaffal[:)] Alt er jo heilt nytt for meg.. Rart å tenke på at innen neste veke er omme, så er eg en ruger liksom.. Hihi[:D]
Skal spørre nissen om en positiv test i førjulsgave til oss jeg, kan be veeeeeeldig pent jeg altså, hihi [:D] Hvis ikke ønske går i oppfyllelse så skal jeg slutte og tro på nissen hvertfall [8D]