fano

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
hvordan går det med deg??

Lenge til teste dag nå?

Heeeei du [:D] Skal ta blodprøve på fredag. Jeg tok en test i går og i dag og får opp en ultrasvak strek, vanskelig og se den, men den er nå der hvis man ser godt nok. Men alle symptomer er nå borte, de forsvant på dag 7 ca, nå stråler det bare litt oppi ryggen av og til og det er vel et tegn på at tr er på vei. Ved de andre negative forsøkene mine har jeg begynt og blø på dag 9-10 og er på dag 9 i dag så alt kan skje. Vet ikkehelt hva jeg skal tro eller håpe på, kanskje det er kjemisk igjen?

Så spennende da. Krysser alt jeg har for at du har en spire eller to i magen :)
Jeg har hatt en god følelse på at dette går bra så får håpe den følelsen stemmer:)

Følger med deg vet du. Vi har jo hengt her inne ganske lenge begge to etterhvert nå.

Koselig at fu følger med meg, håper og følge i dine fotspor [:D] Har hengt her en stund nå ja, siden 2008 tror jeg [8|] Egentlig litt deprimerende og ikke komme videre, men sånn er vel sjebnen, den kan man ikke styre....

Ja satser på at du følger i fotsporene og blir mamma neste år:)

Tenker stadig på deg, Fano! [:D]
Dette skal gå bra!

ORIGINAL: Nullenusken

Dette skal gå bra!

sign[:)]

tenker på deg, er nok litt tidlig enda, så ikke gi opp håper, dummer er at alle symptomer er like, så ikke lett å tolke om man er gravid eller ikke. håper inderlig den streken blir kjempe sterk og at det står gravid på testen :) masse lykke til

ORIGINAL: Nullenusken

Dette skal gå bra!

[:)]

Tenker på deg fano å håper virkelig at spiren(e) sitter nå, det fortjerner dere[:D]

Ser dårlig ut gitt....

Ikke gi opp! Husk at test dag er fredag[:D]

Les dagbok....

Back
Topp