Snickers Gift med forumet 3 Okt 2011 #1 Så at fano hadde vært innom facebook, og jeg har lurt sånn på hvordan det går med henne! Noen som vet??
Så at fano hadde vært innom facebook, og jeg har lurt sånn på hvordan det går med henne! Noen som vet??
Trone Gotta love ebay VIP 3 Okt 2011 #2 Jeg vet hun er her inne å snoker litt fremdeles, så regner med det kommer ett svar fra henne snart! :) :) Men det virkelig jo som hun er lykkelig da! :) Velunt <3 <3 Babymessig vet jeg ikke. Det svarer hun nok på selv :)
Jeg vet hun er her inne å snoker litt fremdeles, så regner med det kommer ett svar fra henne snart! :) :) Men det virkelig jo som hun er lykkelig da! :) Velunt <3 <3 Babymessig vet jeg ikke. Det svarer hun nok på selv :)
~Skorpionen~ Betatt av forumet 3 Okt 2011 #4 Har også lurt på hvordan det går med henne.... Satser på at hun er innom ofte nok til å få med tråden:)))
Har også lurt på hvordan det går med henne.... Satser på at hun er innom ofte nok til å få med tråden:)))
caracara Forumet er livet 3 Okt 2011 #5 tenkte på det samme! koselig å høre fra henne :) det var vel noe nytt på gang der ja? :)
tausa Glad i forumet 4 Okt 2011 #6 Fano kjem sej ikkje inn på bv for tida, men dokke finne ne på facebookgruppa