Fangene på fortet

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Noen andre enn meg som syntes det har blitt kjempe dårlig???

Ikke mannen i tårnet, ingen fangehull , ingen som snakker fransk[8D]
Og to pauser som varer en evighet

Det er vel samme som det var?
Jeg liker det![:D]

Jeg ble kjempe skuffa. Har gledet meg til det skal begynne, men hadde nok for høye forhåpninger gitt! Husker jeg syns at det var SÅ bra før...

ORIGINAL: StinkiStini

Det er vel samme som det var?
Jeg liker det![:D]
''

Nope  ikke i likhetdet samme som var nei[;)]

Både jeg og mannen er kjempeskuffa.
Dårlig lyssetting, fryktelig redigert (bærer preg av hastverk), dårlige programledere og det at de har forandra musikken er utrolig dumt!
Spenningen og dysterheten er helt borte.
Ikke en verdig oppstart!

ORIGINAL: LovaLova

Jeg ble kjempe skuffa. Har gledet meg til det skal begynne, men hadde nok for høye forhåpninger gitt! Husker jeg syns at det var SÅ bra før...

Uff jeg også, manglet jo masse, tilog med starten ble dårlig

savnet også vismannen og fangehullet, men syns ikke det var dårlig likevel!! Storkosa meg, tenkte tilbake på da det var ukas høydepunkt å se det sammen med mamma og pappa, og jeg gleder meg allerede til neste uke [:D]

syns det var gøy jeg, både jeg og jenten.
men savnet gamle mannen i tårnet, og at de ikke ble tatt til fange..

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

HVAAA?!? Ikke mann i tårnet?! Han var favoritten miiin..[>:]

Har ikke sett det, men kan ikke helt se for meg fortet uten Nils Ole![&o]

han mannen i tårnet må da være dau!

Litt kjedelig...[&:]

Var det ikke slik at, dersom en ikke kom ut innen tidsfristen, så ble en låst inne på det rommet en var på?

Eller husker jeg helt feil da?[8|]

Reagerte også på mange ting.. Mannen i tårnet hadde æ glemt :D

.. Ganske teit at dem snakka norsk da[8D]

Men syns det va artig for det :)

såååååååååååå skuffa over at det ikke var vismann i tårnet ja - jeg ELSKET de gåtene[8|]

og før ble de vel "stengt inne og forlatt" i det rommet de ikke klarte å komme seg ut av? Jeg driter oppi forklaringene deres om hvorfor de ikke klarte det.. de klarte det ikke and we move on!

Har ikke sett det før så hadde ikke noen forventinger..syns det var helt grei underholdning. Lo ganske godt da han ene måtte hente vann på den tredemøllen![:D]

ORIGINAL: LovaLova

haha, men de dvergene var like irriterende[:D]
sto og dyttet på deltagerne slik at de sto rett i forhold til kameraet ved hver nye dør[:D][:D][:D]

Fangene på fortet har vel aldri vært bra da ? hahahah! 

Litt skuffa, men greit nok. Savner det at de ble fanger om de ikke klarte det...

Back
Topp