sina_nov09
Blir kjent med forumet
Jeg gleder meg til ikveld :-)))) Jeg husker når jeg var liten, det var ukas kjekkeste program! Håper det er like kult nå, som før!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Annicken
når er d i kveld ? =) håååååååper d er før størstes leggetid =) hadde nok vært veldig spennende for han =)
ORIGINAL: SinaMarie
når er d i kveld ? =) håååååååper d er før størstes leggetid =) hadde nok vært veldig spennende for han =)
20:00 på TV 3.
går den i reprise på dagtid eller noe ? tror d hadde vært midt i blinken, eller tror dere d er for skummelt for en fireåring som er overentusiastik for dyr og kryp ;P ?
går den i reprise på dagtid eller noe ? tror d hadde vært midt i blinken, eller tror dere d er for skummelt for en fireåring som er overentusiastik for dyr og kryp ;P ?
Har kje peiling! Tror ting ofte går i reprise på Lørdager, men han kan jo få se det på web tv i morgen ? :-)
ORIGINAL: lille.trille
fikk ikke sett det, så var det like bra som i "gamledager"?[8D]
ORIGINAL: ~September~
Gøy! Men det pleier som regel ikke bli så bra som det var før da, men er jo lov å håpe [8D]