Fangene på Fortet

sina_nov09

Blir kjent med forumet
Jeg gleder meg til ikveld :-)))) Jeg husker når jeg var liten, det var ukas kjekkeste program! Håper det er like kult nå, som før!

Gøy! Men det pleier som regel ikke bli så bra som det var før da, men er jo lov å håpe [8D]

når er d i kveld ? =) håååååååper d er før størstes leggetid =) hadde nok vært veldig spennende for han =)

Jeg gleder meg også..ikke sett det før[:)]

ORIGINAL: Annicken

når er d i kveld ? =) håååååååper d er før størstes leggetid =) hadde nok vært veldig spennende for han =)

20:00 på TV 3.

ORIGINAL: SinaMarie

går den i reprise på dagtid eller noe ? tror d hadde vært midt i blinken, eller tror dere d er for skummelt for en fireåring som er overentusiastik for dyr og kryp ;P ?

går den i reprise på dagtid eller noe ? tror d hadde vært midt i blinken, eller tror dere d er for skummelt for en fireåring som er overentusiastik for dyr og kryp ;P ?

Har kje peiling! Tror ting ofte går i reprise på Lørdager, men han kan jo få se det på web tv i morgen ? :-)

Har kje peiling! Tror ting ofte går i reprise på Lørdager, men han kan jo få se det på web tv i morgen ? :-)

aha lurt =)=) det skal han få gjøre om mammaen gidder se den engang til ;P

Er vel et av programmene jeg minnes best fra "barndommen"! Men tør ikke å glede meg for mye, er så redd for å bli skuffa[&:][&:][&:] Krysser fingrene for at det blir like bra som før[;)][;)][;)]

Jaaaa [:D] Gleder meg sånn [8D]

ORIGINAL: tkn

Er vel et av programmene jeg minnes best fra "barndommen"! Men tør ikke å glede meg for mye, er så redd for å bli skuffa[&:][&:][&:] Krysser fingrene for at det blir like bra som før[;)][;)][;)]

Jaaa!! Gleder meg!!!

fikk ikke sett det, så var det like bra som i "gamledager"?[8D]

ORIGINAL: lille.trille

fikk ikke sett det, så var det like bra som i "gamledager"?[8D]

Det er premiere i kveld :-)

ORIGINAL: ~September~

Gøy! Men det pleier som regel ikke bli så bra som det var før da, men er jo lov å håpe [8D]

irriterer meg over reklamen til fangene på fortet jeg, hvor den vemmelige edderkoppen kryper over skjermen [:'(]

får helt hetta hver gang og klør over hele kroppen [X(]

[:)][:)]

Ja gleder meg masse[:D][:D][:D]

Back
Topp