FANGENE PÅ FORTET

MalinOGMille

Gift med forumet
Er det noen som ser på det eller?
og er det noen som irriterer seg like mye som meg at de ALDRI skal opp i tårnet å få gåte?
De gjorde da det før

GRR

den vise mannen ja.... irriterende! Er ikke helt det samme som før nei!

føler det går mye kjappere enn før.

Men nå var jeg veldig liten når jeg så det sist da

det går mye raskere enn før... ingen gåter å løse...:( å så var det jo bare ett lag som fikk prøve seg på å hente gull..

ORIGINAL: skruen

det går mye raskere enn før... ingen gåter å løse...:( å så var det jo bare ett lag som fikk prøve seg på å hente gull..

var det jeg og trodde

ORIGINAL: happymeg

jeg hatet tårnet! så.. hurraaa[:D][:D][;)]

SIGN!!!

nei er ikke det samme lenger:( syns alt er så stress og jeg å savner den vise mannen i tårnet:)

Nettop:-( syntes det skulle vært llikt som det var før

Ja, var koselig før!!! Så første episode denna gangen, men hadde ikke tid nå sist søndag....

Den vise mannen i tårnet likte jeg godt, så den kunne de godt ha hatt med igjen, ja!!!

Syns han vise mannen i tårnet var litt ekkel før jeg [8D][:D]
Syns det er helt greit med noen forandringer, særlig at begge lag får samle penger. Da blir jo potten større i finalen [:)]

ORIGINAL: smørblomsten

Syns han vise mannen i tårnet var litt ekkel før jeg [8D][:D]
Syns det er helt greit med noen forandringer, særlig at begge lag får samle penger. Da blir jo potten større i finalen [:)]

Kan helt ærlig ikke huske hvordan den mannen så ut.
Hvor gammel var jeg hmmmh?
LITEN hvertfall

Stemmer det, følte at det var noe som manglet.. Den vise mannen hadde jeg helt glemt.
Er ikke som i gamledager nei, synest heller ikke at jenny skavland er no go programleder[:-]

Back
Topp