FancyPants

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Ønsker deg en finfin lørdag! [:)]

Næmmen! Egen tråd til meg![:D]

Tusen takk! Du også!
Blir egenpleietid hjemme i sofaen i dag. Skal gjøre gjøre bare jentegreier, som fotbad, manikyr og se på Twilightfilmene. Kaaanskje et lite glass vin også, hvis jeg orker.[8D]

Hva er lørdagsplanene dine da? [:)]

Hørtes glimrende ut![:D]
Jeg skal på rakafisklag til kompisen min! Skal ha med meg kanskje`n min, så det blir stas, og litt skummelt![:D][;)]
Litt skeptisk til fisken, men resten kommer til å bli knallbra!

Det var det det var ja! Herregud, gullfiskhukommelse![8D]

Blir sikkert knallbra! Jeg vet det skal være en fest borti her senere, og at jeg kommer til å angre på hele "slappe av og kose meg hjemme"-kvelden min når jeg hører partymusikken, men men.. Er nok glad for det i morgen når alle andre er fyllesyke.[:D]

deilig å slippe fyllesyke. Jeg skal ha min siste dette året i morgen. Etter det er det full skjerpings på skolefronten, disse eksamnene skal jeg gjøre bra![;)]
Etter det er det jul, det er en høytid hvor jeg ikke drikker så da slipper jeg unna[8D]
Kos deg med egenpleie i  kveld! tror jeg skal kopiere deg neste helg[:)][;)]

Nå kom plutselig han som skulle være i en helt annen by på døra mi og skulle dra meg m på fest, gitt:p
Hadde med snus og øl fra Sverige til meg også!
Meeen... Nei. Være hjemme i dag!

jeg er så lett å lure at jeg hadde ratt blitt med [8D]

Hehe, jeg og er egentlig det:p
Men da må jeg fikse barnevakt og greier, og kjøre mini dit. Det eneste alternativet er mormor, og hun orker ikke ha han så lenge utover dagen i morgen, så da blir det bare stress..
Meeen.. Jeg merker at det rykket litt i rockefoten, ja![8D]

Back
Topp