Fan!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ååååhhhhh.....! :( DER var dette svangerskapets første hemorrhoide OG endetarmsrift godt etablert :( AU!! Det er jo fan meg som en liten fødsel hver gang jeg er på do!! :( Jeg ble plaget helt på slutten forrige gang, og VELDIG plaget etter fødselen..... Jeg har vært på apoteket i dag og handlet inn slik at det ikke skal gå for langt denne gangen!

usj, høres ikke godt ut :-( håper ikke du blir for ille plaget nå da...

Uff, stakkers deg! :( Håper du blir bedre med hjelpemidler fra apoteket, ikke noe stas å gå sånn resten av svangerskapet.

Å, stakkars deg! Hørtes vondt ut!! Håper du får bukt med det så det ikke blir et problem denne gangen!

Ååååhhhhh.....! :( DER var dette svangerskapets første hemorrhoide OG endetarmsrift godt etablert :( AU!! Det er jo fan meg som en liten fødsel hver gang jeg er på do!! :( Jeg ble plaget helt på slutten forrige gang, og VELDIG plaget etter fødselen..... Jeg har vært på apoteket i dag og handlet inn slik at det ikke skal gå for langt denne gangen!

Auauau, kjenner til det! Hemorider har jeg heldigvis sluppet unna, men har slitt med endetarmsrifter helt siden mini ble født for 3 år siden:( som følge av amming og hard mage.. Sliter enda masse med hard mage, og riftene vil ikke gro! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har prøvd det meste, men de blir revet opp igjen hele tiden.. Drikker masse vann og tar daglig duphalac, men ingenting hjelper:( hvert dobesøk er som regel dritvondt!

Back
Topp