Familievernkontoret

Psykologpsy34

Andre møte med forumet
Hei!
Lurte på om noen har gått til familievernkontoret alene i samtaler for å ha noen å snakke med,ifht att det skranter litt i forholdet?
Hvordan var det?

Jeg har vært der, men ikke alene. De ville at vi kom sammen først. Tror man kan dele opp etterhvert. Fikk god hjelp synes jeg!

Jeg fikk ikke komme alene. Usikker om det var pga stor pågang under korona. Fikk uansett ikke bestille time uten samboers samtykke. Ble tilbudt en telefonsamtale da. Det var en god samtale som bekreftet at jeg ikke overdrev i mine tanker.

Jeg fikk dog bestille timen per telefon uten samtykke fra mannen min, bare beskjed om å komme begge to!

Psykisk helse i kommunen er til for ene samtaler. Det er lavterskel og gratis. Det ligger på kommunens hjemmeside hvordan du har kontakt.

Psykisk helse i kommunen er til for ene samtaler. Det er lavterskel og gratis. Det ligger på kommunens hjemmeside hvordan du har kontakt.
Ikke alle kommuner som har dessverre! Men veldig lurt å sjekke opp, så kan man alltid ta en telefon til familievernkontoret å høre, jeg har fått hjelp av de uten min daværende samboer ble med. De ville ha meg alene :)

Back
Topp