Familievernkontoret

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Noen her som har hatt oppfølging av familievernkontoret?

Jeg har det og har hatt det jevnt fra graviditetsstart men kjenner meg nå (39+3) alt for sliten til å orke å prate og åpne meg mer. Kjenner at jeg trenger en pause fra slikt. Hatt problemer under min egen oppvekst som har gitt meg posttraumatisk stresslidelse kompleks, men det påvirker ikke familien min noe.

Har noen av dere dette (altså samtaler med familievernkontoret)? Er det normalt å være sliten og lei sånn i sluttfasen kanskje?

Jeg har ikke vært på familievern kontoret, men vil sende deg en god klem :love022
er nok normalt og være sliten og nedbrutt på slutten
Jeg feks er lei meg over at alle andre har modningstegn og babyer som viser tegn på å komme ut, men ikke jeg og min. Og er kjemperedd overtid og at babyen dør av det:( urasjonell tanke, men hormoner og tanker går litt «crazy» som gravid.
Hva med å si til kontoret at du trenger en pause fordi du er sliten som høygravid ?

Har ikke erfaring med fmvkontoret, men erfaring med slutten av svangerskap for 3. gang nå, og kan bare fortelle deg at det er HELT NORMALT å være skikkelig sliten nå! Skjønner godt at du ikke orker å tenke på annet enn finalen du har i vente. Sånn er det for meg også.

Så jeg ville tatt en telefon til dem og sagt at akkurat nå er du fryktelig sliten, og trenger å konsentrere deg om fødsel og det som venter, og om dere kan ta en pause fra eventuelle avtaler til baby er et par uker gammel, og du har kommet til hektene igjen. Det er jeh sikker på at de har stor forståelse for! Og spør du meg, så viser det også at du har dine prioriteringer i orden [emoji170]

Veldig fine råd du har fått.. Ønsker deg masse lykke til med innspurten frem til fødsel og at de ser det positive i at du varslet ifra .. :)

Back
Topp