Familievernkontoret.

Leamusa

Forelsket i forumet
Lurer på en ting.
Når man er der etter et brudd - hva skjer der egentlig?
Skjønner at man skal finne samvær som passer osv, men prøver de å få folk til å bli sammen igjen osv?

Spør sikkert helt på trynet nå, men hvis jeg skal dit er jeg ikke int. i å legge ut til en fremmed hvorfor vi går fra hverandre osv.

når jeg var der etter mitt brudd,så prøvde de ikke å få oss sammen,de hjelper med å få en grei tone mellom partene og at foreldre og barn skal gå overens..
du selv kan ta med ett forslag til evt samværavtale som dere går igjennom,og skulle det være noe uenigheter på den,hjelper de med å få den best mulig gjennomført på en måte som er best for alle parter

er en stund siden jeg var der,men mener det er slik..

ORIGINAL: lena

når jeg var der etter mitt brudd,så prøvde de ikke å få oss sammen,de hjelper med å få en grei tone mellom partene og at foreldre og barn skal gå overens..
du selv kan ta med ett forslag til evt samværavtale som dere går igjennom,og skulle det være noe uenigheter på den,hjelper de med å få den best mulig gjennomført på en måte som er best for alle parter

er en stund siden jeg var der,men mener det er slik..

Ok, takk for svar[:)]
Var bare redd vi måtte sitte der å legge ut hvorfor, og at de skulle få oss til å ikke gi opp osv.
Når utenfra spør om sånt blir jeg bare helt blank, og er redd vi går derifra uten å få gjort det vi egentlig kom dit for.

vi har vært der et par ganger nå.. og mekler prøvde ikke å få oss sammen igjen.. Hun hadde kun interesse for Frida[:)] Fridas beste osv.. og at jeg og bf kommuniserer bra..

Back
Topp